AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars Hei 👋 Se bilde. Var på en «hjemme» salong, hvor jeg satt på vippeextentions for nøyaktig 2 uker siden. Det klødde, svidde og rant fra øynene som bare fy etter behandlingen i over 1 uke. Dro til legevakt og fastlege som skyldte øynene og det var limrester under øyelokkene. Fikk øyedråper med antibiotika , og måtte bruke 1 uke ved å bruke saltvann og øyedråper, og klarte nesten ikke å se noen ting. Er bedre nå, og fjernet vippene på en helt annen salong igår. however, jeg fikk etter en god stund refundert pengene fra damen som satt de på. Hun nølte veldig, og blokkerte meg. Fikk pengene , men jeg har brukt utallige penger på medisiner og behandling i etterkant. Legen min og hun som nylig fjernet vippene sa derimot at jeg burde gå videre med dette mtp hvis jeg kunne blitt blind eller fått en langvarig skade av dette. Itillegg igår på den «nye» salongen når jeg fjernet de, fortalte damen at hun som hadde satt på vippene hadde gjort en elendig jobb, hun fikk fjernet det meste, men måtte bruke pinsett for å fjerne resten. Hun fortalte at hun som satt på vippene hadde limt en bunke med extentions på hver enkel vipp!🤯 nå sitter jeg her med null mulighet til å få mine «vanlige» vipper tilbake. noen som har erfart lignende? (har hatt vippe extentions i mange år , men sluttet i pandemien, aldri reagert på extentions) bilde er ifra 1 uke siden. Anonymkode: 57c38...be9 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): nå sitter jeg her med null mulighet til å få mine «vanlige» vipper tilbake. Vippene dine vokser jo ut igjen. Anonymkode: dc2e8...fbb 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars #3 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vippene dine vokser jo ut igjen. Anonymkode: dc2e8...fbb Ok ? Ikke mitt spørsmål i denne tråden Anonymkode: 57c38...be9
AnonymBruker Skrevet 1. mars #4 Skrevet 1. mars Selv går jeg i en seriøs salong og tar vipper og har gjort det i ti år nå. Aldri opplevd dette. Anonymkode: 4a449...741
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selv går jeg i en seriøs salong og tar vipper og har gjort det i ti år nå. Aldri opplevd dette. Anonymkode: 4a449...741 Det er akkurat derfor jeg spør om noen har hatt en elendig opplevelse . Kommenter gjerne med tips og råd , om du har en god opplevelse med en salong, så er ikke det svaret jeg leter etter. Anonymkode: 57c38...be9
AnonymBruker Skrevet 1. mars #6 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er akkurat derfor jeg spør om noen har hatt en elendig opplevelse . Kommenter gjerne med tips og råd , om du har en god opplevelse med en salong, så er ikke det svaret jeg leter etter. Anonymkode: 57c38...be9 Men altså hvorfor skal folk gidde å svare deg når du svarer alle frekt? Det er et forum, du kan ikke diktere hva slags svar du skal få. Anonymkode: dc2e8...fbb 7
AnonymBruker Skrevet 1. mars #7 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men altså hvorfor skal folk gidde å svare deg når du svarer alle frekt? Det er et forum, du kan ikke diktere hva slags svar du skal få. Anonymkode: dc2e8...fbb Hun svarer jo ikke frekt, hun spør om noen har konkrete erfaringer med noe lignende, for å finne ut hva hun skal gjøre videre. Selv om hun ikke bruker emojis eller sier tusen takk osv betyr ikke det at hun svarer frekt. Anonymkode: 785e5...d64 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #8 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men altså hvorfor skal folk gidde å svare deg når du svarer alle frekt? Det er et forum, du kan ikke diktere hva slags svar du skal få. Anonymkode: dc2e8...fbb Hvorfor gidder DU å kommentere eller følge tråden i det hele tatt? Hatt en fin helg så langt ? Jesus christ Anonymkode: 57c38...be9
AnonymBruker Skrevet 1. mars #9 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor gidder DU å kommentere eller følge tråden i det hele tatt? Hatt en fin helg så langt ? Jesus christ Anonymkode: 57c38...be9 Jeg prøvde å berolige deg med at vippene dine vokser ut igjen fordi du sa du aldri kommer til å få normale vipper igjen, og fikk et frekt svar i retur. Ta deg sammen a. Anonymkode: dc2e8...fbb 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars #10 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok ? Ikke mitt spørsmål i denne tråden Anonymkode: 57c38...be9 Du skrev selv at: AnonymBruker skrev (3 timer siden): nå sitter jeg her med null mulighet til å få mine «vanlige» vipper tilbake. Da må det være lov å informere om at vipper vokser ut igjen. (Selvom det ikke er meg du siterer) Du får ta dette på din kappe når du velger useriøs aktør. Neste gang velger du en profesjonell, godkjent salong og betaler det det koster. Anonymkode: 4f44c...df6 5 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars #11 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun svarer jo ikke frekt, hun spør om noen har konkrete erfaringer med noe lignende, for å finne ut hva hun skal gjøre videre. Selv om hun ikke bruker emojis eller sier tusen takk osv betyr ikke det at hun svarer frekt. Anonymkode: 785e5...d64 Det er en rimelig frekk tone fra TS i tråden. Jeg forstår ikke hva TS mener hun har krav på? Hun har fått penger tilbake og fått helsehjelp som behandlet infeksjonen. Ønsker hun erstatning kan hun kontakte advokat eventuelt, men det blir kostbart og tidkrevende, og vil mest sannsynlig ikke være verdt det. Anonymkode: 4f44c...df6 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars #12 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er en rimelig frekk tone fra TS i tråden. Jeg forstår ikke hva TS mener hun har krav på? Hun har fått penger tilbake og fått helsehjelp som behandlet infeksjonen. Ønsker hun erstatning kan hun kontakte advokat eventuelt, men det blir kostbart og tidkrevende, og vil mest sannsynlig ikke være verdt det. Anonymkode: 4f44c...df6 Ts her. Trodde at kvinneguiden var får gode råd og tips og noen som erfaringsmessig kunne svare meg. Her blir jeg slengt i trynet på at jeg er frekk og at jeg skal ta meg sammen? jeg, min lege og hun som nylig fjernet vippene mine sier at om jeg ikke hadde gjort noe med øyene kunne jeg fått en permanent skade. Så hva vil dere frem til ? Hilsen håpløs TS med syns problemer atm Anonymkode: 57c38...be9
AnonymBruker Skrevet 1. mars #13 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ts her. Trodde at kvinneguiden var får gode råd og tips og noen som erfaringsmessig kunne svare meg. Her blir jeg slengt i trynet på at jeg er frekk og at jeg skal ta meg sammen? jeg, min lege og hun som nylig fjernet vippene mine sier at om jeg ikke hadde gjort noe med øyene kunne jeg fått en permanent skade. Så hva vil dere frem til ? Hilsen håpløs TS med syns problemer atm Anonymkode: 57c38...be9 Erfaringer på hva da? Du må svare folk på en helt annen måte enn du har gjort i tråden her om du ønsker andre tilbakemeldinger. Du har vært skarp, syrlig, frekk og slengt med leppa. Anonymkode: 4f44c...df6 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars #14 Skrevet 1. mars Jeg legger vipper og har gjort det i mange år. Og igjen og igjen og igjen får jeg jenter hos meg som har shoppet vippeextensions og ender opp med resultater som er så som så. Ideen er ofte at de ønsker de beste vippene som finnes, men de er ikke interessert i å betale for det. Så de går for den billige, gjerne en hjemmesalong og tenker «smil, nå har jeg gjort en god deal». Men da får du veldig ofte hva du betaler for. - personen har kanskje lært seg vipper gjennom YouTube. - produktene personen bruker er kanskje eBay, temu eller andre lignende plasser man kan kjøpe billig dritt - ingen krav til hygiene er det alltid perfekt i salonger? Nei, absolutt ikke. Men om du går til en salong med et godt rykte er det veldig mye større sjanse for at alt blir utført på en trygg måte, med trygge produkter og god hygiene. Men om man velger å shoppe billige extensions her og der, ja, da risikerer du faktisk øynene dine. Heldigvis vokser vippene dine ut igjen, men det kommer til å ta tid og du var heldig for at du ikke fikk permanente skader. Om man får gjort så mye mer? Tja, du kan du f.eks. melde hun til Skatteetaten da, mest sannsynlig driver hun svart og det kan jo virkelig svi for lommeboka hennes. Anonymkode: 400b7...806 1 2
anonymLala Skrevet 1. mars #15 Skrevet 1. mars Hadde en dårlig opplevelse selv hvor mange av vippene ble ødelagt, men brukte en god vippeserum en stund etterpå som hjalp veldig. Alltid gå til en ordentlig salong!
Stor pike Skrevet 1. mars #16 Skrevet 1. mars Jeg har en lignende opplevelse. Det ene øyet (det veksler hvilket) får alltid vondt og blir rennende og litt klumper, verk i en ukes tid. Så når jeg skal noe, må jeg alltid beregne en uke i forkant. Jeg har fundert på å sjekke med en annen salong om de har hørt om/erfaringer med tilsvarende. Jeg har aldri vært hos lege. Jeg vet jo hva det er. Det er ikke øyekatarr, det vet jeg fra da jeg hadde barnehagebarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå