AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Legg vekt på opplevelser, reiser , sex, helse. Sett deg selv først. Skaff deg gode venner . Finn din utkårede litt før 30, og stift familie. Hilsen feit,ukysset , mann på nesten 40 , som kun har sin aldrende og syke mor som.venn Anonymkode: 8549a...f54 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden De som ikke klarer å nyte 40-årene klarte sannsynligvis ikke å nye 20-årene heller. Anonymkode: 56f3d...208 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De som ikke klarer å nyte 40-årene klarte sannsynligvis ikke å nye 20-årene heller. Anonymkode: 56f3d...208 Nei, det er derfor jeg kommer med råd Anonymkode: 8549a...f54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er derfor jeg kommer med råd Anonymkode: 8549a...f54 Eller bønn, kanskje. Har det ikke bra med meg selv, og ønsker at andre skal leve ut livet Anonymkode: 8549a...f54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Men hva gjorde du i 20-årene da, TS? Anonymkode: 0a617...b1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva gjorde du i 20-årene da, TS? Anonymkode: 0a617...b1d Prøvde å gjøre andre fornøyd, og turte ikke sette foten ned. Dette gjorde det sånn at jeg ødela mine relasjoner, ble usikker og ødela mitt selvbildet. Klarte ikke å kose neg skikkelig når jeg burde .Ble etter hvert utslitt, og isolerte meg Anonymkode: 8549a...f54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Prøvde å gjøre andre fornøyd, og turte ikke sette foten ned. Dette gjorde det sånn at jeg ødela mine relasjoner, ble usikker og ødela mitt selvbildet. Klarte ikke å kose neg skikkelig når jeg burde .Ble etter hvert utslitt, og isolerte meg Anonymkode: 8549a...f54 Fedmen kan påvirke livslengden din, men statistisk sett kommer du til å leve i 40 år til. Hvordan har du tenkt å leve de årene da? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Hva gjør du da for å få det bedre? Anonymkode: 8f6ab...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gjør du da for å få det bedre? Anonymkode: 8f6ab...f52 Går på forskjellige tilstelninger som kino, kafé, osv . Koster penger og bringer et øyeblikks lykke . Men er en gnagere tomhet der AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 16.45): Ja det har jeg gjort mange ganger. Anonymkode: 0b1e8...4a1 Anonymkode: 8549a...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Hvorfor har du ikke oppsøkt profesjonell hjelp? Anonymkode: 8f6ab...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Det høres ut som du har slitt psykisk, men kanskje ikke helt forstått det selv? Det er selvsagt fortsatt ikke for sent å utvikle selvfølelse, sunn grensesetting og bli den fyren du skulle ha vært. Det er bare å begynne med deg selv! Du kan ha flere gullperioder i vente fremover. Anonymkode: 153fd...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor har du ikke oppsøkt profesjonell hjelp? Anonymkode: 8f6ab...f52 Har det. Men sliter med å uttrykke meg. Så terapeuten blir irritabel, rett og slett Anonymkode: 8549a...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har det. Men sliter med å uttrykke meg. Så terapeuten blir irritabel, rett og slett Anonymkode: 8549a...f54 Så du ga opp? Anonymkode: 8f6ab...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Legg vekt på opplevelser, reiser , sex, helse. Sett deg selv først. Skaff deg gode venner . Finn din utkårede litt før 30, og stift familie. Hilsen feit,ukysset , mann på nesten 40 , som kun har sin aldrende og syke mor som.venn Anonymkode: 8549a...f54 Går ikke an å planlegge livet. Iallefall ikke å finne sin utkårede. Er selv snart 39, men har hatt sex og kjæreste. For å være helt ærlig, jeg kunne like godt vært det foruten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Prøvde å gjøre andre fornøyd, og turte ikke sette foten ned. Dette gjorde det sånn at jeg ødela mine relasjoner, ble usikker og ødela mitt selvbildet. Klarte ikke å kose neg skikkelig når jeg burde .Ble etter hvert utslitt, og isolerte meg Anonymkode: 8549a...f54 Høres ut som det er underliggende problemer som du ikke bare kunne «kost deg» ut av i 20-årene. Du var like ute av stand til å være lykkelig da som du er nå. Du må løse de underliggende problemene. Høres mest ut som du skylder på andre hele tiden. Det hjelper ikke. Anonymkode: 0a617...b1d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er helt for at menn(og kvinner) i 20-årene, og i alle aldre i grunn, bør nyte alderen de er i. Hva det innebærer, derimot, varierer veldig fra person til person - og det tror jeg er viktig å akseptere. Jeg tror heller nøkkelen er å fokusere på de tingene man har mulighet til og som man ønsker å gjøre i hva enn alder man er i, ting som man kanskje kan angre på seinere. Ting som gjør deg bitter i det lange løpet Har du mulighet til å reise? Har du lyst til det? Ja, kjør på og opplev det du kan oppleve. Ligge rundt, feste? Kjør på, om du vil. Møter du noen du forelsker deg i? Hopp i det om du vil. Om du er 18 eller 28 eller 40. Jeg tror ikke det handler så mye om hva du får gjort i hvilken alder, men heller når du har muligheten og ønsket, og hvilke sjanser du griper. Men å sitte igjen seinere og være bitter over ting man ikke har gjort eller ikke har hatt muligheten til å få gjøre hjelper ikke, uavhengig av alder. Det er likevel aldri for seint å finne noe som gir en følelse av self-fulfilment, men igjen - bitterhet er ikke veien dit Anonymkode: eb1eb...91d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden I sene tenår og tidlig i tyveårene hadde jeg sex jevnlig og nøt livet ja. Jeg reiste, opplevde mye, og hadde sex stadig vekk, både ONS og mer langvarige forhold. Men må si at mitt liv som 45 åring er vesentlig bedre, og mye mer spennende, selv om sexen er lite tilstede. Og er veldig glad for at jeg er veldig god venn med min mor. Anonymkode: 5845c...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres ut som det er underliggende problemer som du ikke bare kunne «kost deg» ut av i 20-årene. Du var like ute av stand til å være lykkelig da som du er nå. Du må løse de underliggende problemene. Høres mest ut som du skylder på andre hele tiden. Det hjelper ikke. Anonymkode: 0a617...b1d Jeg skylder så absolutt ikke på andre, det var min feil. Jeg prøvde å gjøre dem fornøyd, og var for feig til å sette foten ned Anonymkode: 8549a...f54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): De som ikke klarer å nyte 40-årene klarte sannsynligvis ikke å nye 20-årene heller. Anonymkode: 56f3d...208 Det er jo hele poenget. Bruker du 20-årene dine på å være en kjedelig tøffel i langvarig forhold kommer 40-årene til å bli ganske tragisk. Anonymkode: 63189...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo hele poenget. Bruker du 20-årene dine på å være en kjedelig tøffel i langvarig forhold kommer 40-årene til å bli ganske tragisk. Anonymkode: 63189...4a9 Man surrer i 20 åra, og finner seg selv som eldre. Voksne som skylder på 20 åra, må bare ha noe å skylde på. Folk finner sin utkårede i 40, 50 og 70 åra. Hva du gjorde som 25 åring, definerer deg ikke som 35 åring. Anonymkode: fae8c...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå