Gå til innhold

Mister man all historikk på snap når andre sletter deg som venn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en venn jeg ikke finner på snap lenger, og jeg har sett igjennom alle samtaler/tråder (vet ikke hva det heter) uten å finne personen lenger. Jeg søkte opp navnet og finner han som «legg til».

Forsvinner all historikk hos meg når han sletter meg som venn? Eller må jeg ha slettet han for å få det til? (Ved en feil i så fall, forstår ikke hvorfor han plutselig var borte, annet enn at jeg ikke fant ham da jeg skulle sende en snap).

Anonymkode: 3c1e6...efa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sletting som venn, vil ikke fjerne personen hos den andre

Anonymkode: cc65b...313

AnonymBruker
Skrevet

Vil det si at det er jeg som må ha slettet? Forstår ikke dette

ts

Skrevet

Vet du om selve kontonavnet er det samme da? Det kan jo være han har slettet den gamle og laget en ny.

Hvis man sletter konto eller blokker, så blir den borte hos begge. Hvis man blokker og senere unblokker, dukker den opp igjen med historikk intakt. Hvis man bare fjerner noen som venn blir samtalen liggende hos den andre. Oftest dukker det opp et kryss bak brukeren og/eller grå farge på pila/firkanten under navnet. Men dette er varierende.

Så er han helt borte hos deg men søkbar, har han enten laget ny konto, eller så har du ved et uhell fått fjernet han. Kanskje noen har vært på telefonen din, barn f.eks? Hender de roter seg inn på ting de ikke skal…

AnonymBruker
Skrevet

Takk for utfyllende svar😊

Kan ikke komme på noen som har vært på mob min, men syntes at det er andre ting som har vært rare også.

Feks så ligger spøkelse-emoji som om det er den 3. oftest jeg bruker, men den har jeg ikke brukt siden Halloween, så vet ikke hvorfor den har krøpet seg oppover på «nyligste-lista»…

ts

AnonymBruker
Skrevet
Diskulis skrev (På 1.3.2025 den 12.56):

Vet du om selve kontonavnet er det samme da? Det kan jo være han har slettet den gamle og laget en ny.

Hvis man sletter konto eller blokker, så blir den borte hos begge. Hvis man blokker og senere unblokker, dukker den opp igjen med historikk intakt. Hvis man bare fjerner noen som venn blir samtalen liggende hos den andre. Oftest dukker det opp et kryss bak brukeren og/eller grå farge på pila/firkanten under navnet. Men dette er varierende.

Så er han helt borte hos deg men søkbar, har han enten laget ny konto, eller så har du ved et uhell fått fjernet han. Kanskje noen har vært på telefonen din, barn f.eks? Hender de roter seg inn på ting de ikke skal…

Hvis en sletter noen som venn og den personen du slettet sender deg en snap, vil du ikke motta den snappen? 

Anonymkode: bdb76...54a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis en sletter noen som venn og den personen du slettet sender deg en snap, vil du ikke motta den snappen? 

Anonymkode: bdb76...54a

Har aldri testet det med slettet venn. Men for en som aldri har vært venn, vil en snap generere en venneforespørsel, og man ser snappen først når vennskapet er akseptert. Hvis det avslås eller ignoreres, ser man aldri snappen heller. Men hen bør jo se venneforespørsel da... Vil tro det samme prinsippet gjelder for en som er slettet.

Muligheten til å få gjennom en snap til folk man ikke er venner med fjernet snap for en stund siden pga fordi folk ble for plaget av det. Bare businesskontoer som har den muligheten nå. Sikkert til stor fortvilelse for endel som likte å dele intime bilder til totalt fremmede 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...