Gå til innhold

Hvilket hus skal vi leie ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hus 1 ute for salg, og nettopp overtatt hus 2. vi har tenkt til å pusse opp hus 2, og vil derfor ikke flytte inn før det er pusset opp. Vi har ikke solgt hus 1 enda, så har derfor ikke alle pengene til å pusse opp enda, men noe. Vurderer å leie ut et av husene, korttidsleie på Airbnb, da begge er nærme dyreparken. Hvilket hus ville dere leid ut? Vi kommer til å være registrert på hus 1 og evnt sove i hus 2/hos foreldre/på hytta om hus 1 er utleid. 

hus 1: fresh og ny bolig, pent innredet, svært nærme dyreparken. Men redd for at noe skal bli styggere/ødelagt av utleie mtp salg.

hus 2: eldre hus, pen utsikt og uteplass. Ikke møblert, så vi tenker å hente noen billige/gratis møbler på Finn. Her trenger vi ikke å være bekymret for skader/ødeleggelser da det meste skal pusses opp uansett. Vi kan ikke ha noen halvferdige oppussingsprosjekter på gang underveis, så kan ikke starte oppussingen.

setter pris på deres tanker og råd🙏🏼

Anonymkode: bd7d5...22a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig ville jeg valgt hus 2, fordi jeg er for redd for skader. Selv om de fleste er ok sp lenge man leier ut tiø dem slm har gode anmeldelser, og blir vel helst familier mtp dyreparken? Ikke unge festefolk.

Anonymkode: 735d3...836

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Personlig ville jeg valgt hus 2, fordi jeg er for redd for skader. Selv om de fleste er ok sp lenge man leier ut tiø dem slm har gode anmeldelser, og blir vel helst familier mtp dyreparken? Ikke unge festefolk.

Anonymkode: 735d3...836

Ja, tenker barnefamilier. Men det kan jo bli søl det å😅

Anonymkode: bd7d5...22a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...