Gå til innhold

Printing av sexy bilder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har tatt noen sexy bilder av meg selv som jeg ønsker å overraske typen med til bursdagen. Jeg ønsker å få de printet som plakat, men er usikker på hvor det blir riktig å levere inn slike bilder til print. Jeg er klar over at noen kommer til å se de for printingen, og det går helt fint for meg. Jeg tenker mer på den som må se de, for jeg ønsker ikke å fornærme noen med bilder de ikke har bedt om.

Bildene er ikke nakenbilder, men mer mot budoir-stil bilder. Noen av de inkluderer en hvit, våt t-skjorte uten noe under - så den ser man gjennom. 

Jeg har ikke klart å finne noen info om hva som er tillatt å printe og ikke på nettsidene til feks elitefoto eller japanphoto. 
Noen som har erfaring med hvor man med god samvittighet kan printe slikt, sånn ovenfor de som printer? :)

Anonymkode: 22170...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror ikke det skulle være noe problem å få det via nett. Er jo ikke direkte nakenbilder. Hadde det vært det så hadde jeg printa de ut hjemme. 

Anonymkode: 52c02...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ikke svare deg, men en story fra min pure ungdom.

Jeg og kjæresten hadde tatt noen langt over kanten bilder som skulle fremkalles. Det var første gang jeg skulle levere inn en filmrull så jeg viste ikke hvordan det foregikk, pluss at jeg var ung, dum og naiv. 

Lite viste jeg at hos den lokale fotografen var det vanlig at han gikk igjennom ALLE bildene sammen med kunden for å sjekke kvaliteten. Trodde jeg skulle dø av skam.

Anonymkode: f07cc...61a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Tror ikke det skulle være noe problem å få det via nett. Er jo ikke direkte nakenbilder. Hadde det vært det så hadde jeg printa de ut hjemme. 

Anonymkode: 52c02...cd2

Mulig jeg bare overtenker hva noen kan oppleve som krenkende eller upassende altså 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kan ikke svare deg, men en story fra min pure ungdom.

Jeg og kjæresten hadde tatt noen langt over kanten bilder som skulle fremkalles. Det var første gang jeg skulle levere inn en filmrull så jeg viste ikke hvordan det foregikk, pluss at jeg var ung, dum og naiv. 

Lite viste jeg at hos den lokale fotografen var det vanlig at han gikk igjennom ALLE bildene sammen med kunden for å sjekke kvaliteten. Trodde jeg skulle dø av skam.

Aii, føler nesten at der kunne han tenkt at dette kunne blitt en ubehagelig opplevelse for kunden, og heller spurt om dere ønsket å gå gjennom sammen 😅 Grusomt der og da kan jeg tenke meg!

Men for min situasjon hadde det igrunnen ikke gjort meg noe som helst om de ville gått over det med meg, det gjør meg heller ikke noe at de ansatte ser bildene. Ikke er det nakenbilder, og ikke er de ufine på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Aii, føler nesten at der kunne han tenkt at dette kunne blitt en ubehagelig opplevelse for kunden, og heller spurt om dere ønsket å gå gjennom sammen 😅 Grusomt der og da kan jeg tenke meg!

Men for min situasjon hadde det igrunnen ikke gjort meg noe som helst om de ville gått over det med meg, det gjør meg heller ikke noe at de ansatte ser bildene. Ikke er det nakenbilder, og ikke er de ufine på noen måte.

DET tenker jeg også.  Jeg var typ 16-17 år og sjenert så turte ikke å si ifra heller. Og det var drøye bilder med par-aktiviteter.. For å toppe det som kommer jeg fra en liten plass der alle kjenner alle og kona hans hadde vært læreren min...

Men med dine bilder så kan jeg aldri tenke meg at det er noen restriksjoner på sånt, de høres jo smakfulle og sexy ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...