Gå til innhold

,

Anonym2227

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Eh. Formen etter keisersnitt er nå én ting, men hvor skal babyen liksom være mens dere er på konsert og spiser middag?

Anonymkode: 5e8f9...9a6

• Liker 31
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eh. Formen etter keisersnitt er nå én ting, men hvor skal babyen liksom være mens dere er på konsert og spiser middag?

Anonymkode: 5e8f9...9a6

Har ordnet barnevakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym2227 skrev (Akkurat nå):

Har ordnet barnevakt

For en 12 dager gammel baby? Jeg håper det er barnevernet som passer 

Anonymkode: f1a67...421

• Liker 23
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså. 2 uker gammel baby og han tenker at du/dere skal på konsert? 

hvis han har slike tanker og forventninger til babytiden sier jeg bare lykke til

Anonymkode: d18fb...d54

• Liker 29
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette har jeg bestemt meg for at MÅ være trolling.

Anonymkode: 0d618...b5c

• Liker 33
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, hæ? Både mor og far forlater nyfødt baby og mor er nyoperert i tillegg? Jeg hadde ikke nølt med å avlyse en gang, jeg. Konsertbillettene kan nok selges videre om det er interesse for det. 

Anonymkode: c779d...5fc

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om formen min hadde vært maratonklar hadde jeg ikke forlatt en 12 dager gammel baby.

• Liker 18
  • Hjerte 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trodde jeg at han hadde spandert middag på deg og en venninne, mens han passer barnet. Så jeg skulle si noe om at det er lenge å være borte fra babyen med tanke på amming. At det kan bli litt mye styr med pumping og flaskegiving når barnet er så lite. At begge er borte fra et så lite barn er jo bare feil.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slapp nå av. 
Babyer i den alderen sover mye og det er vel ikke et totalt ukjent ansikt som skal sitte barnevakt. Å dra på konsert og middag tar ikke flere dager så ro dere ned.

Eneste du trenger å vurdere er egen form ts. Det kan være vondt å stå rett opp i lengre tid om man har vondt i operasjonssåret. En god middag er alltid kjekt da, han har nok gjort dette i beste mening. Så om du vil avlyse så gjør det på en fin måte.

Anonymkode: f62cf...0a2

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Slapp nå av. 
Babyer i den alderen sover mye og det er vel ikke et totalt ukjent ansikt som skal sitte barnevakt. Å dra på konsert og middag tar ikke flere dager så ro dere ned.

Eneste du trenger å vurdere er egen form ts. Det kan være vondt å stå rett opp i lengre tid om man har vondt i operasjonssåret. En god middag er alltid kjekt da, han har nok gjort dette i beste mening. Så om du vil avlyse så gjør det på en fin måte.

Alt er totalt ukjent når babyen er 12 DAGER gammelt........... Det eneste de kjenner til er varmen, lukten og stemmen til mor.

Anonymkode: 10a6d...a0a

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym2227 skrev (15 minutter siden):

Har ordnet barnevakt

Høres veldig slitsomt ut , å som noe du ikke vil få glede av i det hele tatt , nyoperert og med nyfødt baby. Han har sikkert liten innsikt og kunnskap , ville sendt han ut m en kompis å kosa meg hjemme med baby . 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alt er totalt ukjent når babyen er 12 DAGER gammelt........... Det eneste de kjenner til er varmen, lukten og stemmen til mor.

Anonymkode: 10a6d...a0a

Det kan jo være besteforeldrene for det vi vet. 

Da min yngste var på samme alder måtte jeg ut for å gjøre noen ærend et par timer. Kunne ikke ta baby med så hun ble passet av besteforeldre. Er i dag en helt normal og velfungerende 3-åring 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Slapp nå av. 

Dette er korrekt. TS må føle på egen form.

Jeg tar for gitt at barnevakt er en ansvarlig person TS kjenner godt. BVT har nok å gjøre med barna som faktisk er utsatt for omsorgssvikt. Det er ikke BVT sin rolle å roe KG-hysterikere.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette her er noe av det rareste jeg har hørt om. Er dere 18? Hvordan i alle dagen klarer noen å tenke at dette er en kjempe idé 12 dager etter keisersnitt. Det er selvsagt 100% innafor å avlyse. 

Anonymkode: 4b080...674

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her.

Takk for alle svar.

Synes noen av dere virker veldig strenge, men det er fint at dere bryr dere om barnets ve og vel, og dette blir ivaretatt, jeg lover. Barnevakten er besteforeldre som har vært med oss siden dag 1. 

Det er slik at jeg ikke har noe melk, så barnet får kun morsmelkerstatning. Så dette er svært sårt for meg so mor. Vi passer ellers på at barnet får mye hud -mot- hud kontakt både med meg og pappen sin i løpet av dagen. Konsert og middag varer ca. 4 timer totalt, så vil ikke tro at barnet tar noe skade av dette. 

Gaven var et forsøk fra min samboer på å gjøre meg litt glad, siden jeg føler meg totalt mislykket som mor da jeg ikke produserer melk til barnet mitt. Valg av gave var kanskje ikke så godt gjennomtenkt, men han hadde gode intensjoner. 

• Liker 2
  • Hjerte 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det kan jo være besteforeldrene for det vi vet. 

Da min yngste var på samme alder måtte jeg ut for å gjøre noen ærend et par timer. Kunne ikke ta baby med så hun ble passet av besteforeldre. Er i dag en helt normal og velfungerende 3-åring 😊

Det er forskjell på å MÅTTE gjøre et ærend et par timer og være borte fra en 12 dager gammel baby 6 timer+ for middag og konsert. De fleste i Norge fullammer, og ofte er man ikke engang kommet ordentlig i gang med ammingen engang når baby er 12 dager. Hvis man ønsker å ha melkeproduksjon er det ikke noe sjakktrekk å la det gå mer enn 3 timer mellom amming og pumping. 

Jeg var også borte fra baby mens han fortsatt var innlagt på sykehuset i 2 timer fordi jeg var nødt til å gjøre et ærend (baby var født lenge før tiden så det var ikke akkurat planlagt at jeg skulle være 3 uker på sykehus) men da var baby med sin far hele den tiden. 

Anonymkode: 5e2df...7fb

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym2227 skrev (2 minutter siden):

Ts her.

Takk for alle svar.

Synes noen av dere virker veldig strenge, men det er fint at dere bryr dere om barnets ve og vel, og dette blir ivaretatt, jeg lover. Barnevakten er besteforeldre som har vært med oss siden dag 1. 

Det er slik at jeg ikke har noe melk, så barnet får kun morsmelkerstatning. Så dette er svært sårt for meg so mor. Vi passer ellers på at barnet får mye hud -mot- hud kontakt både med meg og pappen sin i løpet av dagen. Konsert og middag varer ca. 4 timer totalt, så vil ikke tro at barnet tar noe skade av dette. 

Gaven var et forsøk fra min samboer på å gjøre meg litt glad, siden jeg føler meg totalt mislykket som mor da jeg ikke produserer melk til barnet mitt. Valg av gave var kanskje ikke så godt gjennomtenkt, men han hadde gode intensjoner. 

Gå ut og kos deg om formen er bra! ❤️

Du har INGEN grunn til å ha dårlig samvittighet. Ignorer de sure drittkjerringene her på KG, de har ikke noe liv. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er forskjell på å MÅTTE gjøre et ærend et par timer og være borte fra en 12 dager gammel baby 6 timer+ for middag og konsert. De fleste i Norge fullammer, og ofte er man ikke engang kommet ordentlig i gang med ammingen engang når baby er 12 dager. Hvis man ønsker å ha melkeproduksjon er det ikke noe sjakktrekk å la det gå mer enn 3 timer mellom amming og pumping. 

Jeg var også borte fra baby mens han fortsatt var innlagt på sykehuset i 2 timer fordi jeg var nødt til å gjøre et ærend (baby var født lenge før tiden så det var ikke akkurat planlagt at jeg skulle være 3 uker på sykehus) men da var baby med sin far hele den tiden. 

Anonymkode: 5e2df...7fb

Jeg ammet ikke. 
Jeg ga flaske.

Det gjør TS også, så slutt å syt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...