Bloodless Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars Har så lyst til å prøve tårnhopp og diverse hinderløyper og øvelser jeg ser i Kompani Lauritzen. 😅 Finnes det noen steder i Norge som har noe lignende og som er åpne for hvermannsen?
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Skrevet 1. mars Det er flere steder hvor det er ulike hinderløyper. Men det er ikke så mange steder hvor du får både vann/gjørme og klatring. Tårnhopp f.eks krever at det er bemannet. Det koster gjerne en god del når man skal ha bemanning og sikkerhetsutstyr til slikt. Anonymkode: 3647b...75d
Bloodless Skrevet 2. mars Forfatter #3 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er flere steder hvor det er ulike hinderløyper. Men det er ikke så mange steder hvor du får både vann/gjørme og klatring. Tårnhopp f.eks krever at det er bemannet. Det koster gjerne en god del når man skal ha bemanning og sikkerhetsutstyr til slikt. Anonymkode: 3647b...75d Aah, æsj. Er tårnhopp jeg er mest gira på! 😅
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Skrevet 2. mars Bloodless skrev (På 1.3.2025 den 11.34): Har så lyst til å prøve tårnhopp og diverse hinderløyper og øvelser jeg ser i Kompani Lauritzen. 😅 Finnes det noen steder i Norge som har noe lignende og som er åpne for hvermannsen? Det finnes flere hinderløp du kan melde deg på. Anonymkode: 71cde...b89
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Skrevet 2. mars De har tårnhopp i en del klatreparker. Tror det de bruker i kompani er på høyt og lavt på Voss. Anonymkode: 2232b...843 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Skrevet 3. mars Høyt & Lavt har noe lignende tårnhopp. Ellers er det masse arrangementer med hinderløype rundt om kring i landet, kommer helt an på hvor du bor. Har blant annet https://www.xn--romerikesreste-uib.no/ Anonymkode: ba02c...dd8
AnonymBruker Skrevet 9. mars #8 Skrevet 9. mars Bloodless skrev (På 2.3.2025 den 6.58): Aah, æsj. Er tårnhopp jeg er mest gira på! 😅 Noe av det nærmeste vil vel være hoppet på Navy Race da, der man hopper fra plattform eller båt, og ned i vann. Det er ikke så mye høye hopp i andre hinderløp. Ellers er det som sagt på bemannede steder. Anonymkode: 3647b...75d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå