Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å prøve tårnhopp og diverse hinderløyper og øvelser jeg ser i Kompani Lauritzen. 😅 Finnes det noen steder i Norge som har noe lignende og som er åpne for hvermannsen?

AnonymBruker
Skrevet

Det er flere steder hvor det er ulike hinderløyper. Men det er ikke så mange steder hvor du får både vann/gjørme og klatring.

Tårnhopp f.eks krever at det er bemannet. Det koster gjerne en god del når man skal ha bemanning og sikkerhetsutstyr til slikt.

Anonymkode: 3647b...75d

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er flere steder hvor det er ulike hinderløyper. Men det er ikke så mange steder hvor du får både vann/gjørme og klatring.

Tårnhopp f.eks krever at det er bemannet. Det koster gjerne en god del når man skal ha bemanning og sikkerhetsutstyr til slikt.

Aah, æsj. Er tårnhopp jeg er mest gira på! 😅

AnonymBruker
Skrevet
Bloodless skrev (På 1.3.2025 den 11.34):

Har så lyst til å prøve tårnhopp og diverse hinderløyper og øvelser jeg ser i Kompani Lauritzen. 😅 Finnes det noen steder i Norge som har noe lignende og som er åpne for hvermannsen?

Det finnes flere hinderløp du kan melde deg på.

Anonymkode: 71cde...b89

AnonymBruker
Skrevet

De har tårnhopp i en del klatreparker. Tror det de bruker i kompani er på høyt og lavt på Voss. 

Anonymkode: 2232b...843

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Søk på «mud runs»

Anonymkode: 7960a...49d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høyt & Lavt har noe lignende tårnhopp.

Ellers er det masse arrangementer med hinderløype rundt om kring i landet, kommer helt an på hvor du bor.

Har blant annet https://www.xn--romerikesreste-uib.no/

Anonymkode: ba02c...dd8

AnonymBruker
Skrevet
Bloodless skrev (På 2.3.2025 den 6.58):

Aah, æsj. Er tårnhopp jeg er mest gira på! 😅

Noe av det nærmeste vil vel være hoppet på Navy Race da, der man hopper fra plattform eller båt, og ned i vann. Det er ikke så mye høye hopp i andre hinderløp.

Ellers er det som sagt på bemannede steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...