AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars Byttet til Venus Deluxe Sensitive barberhøvel pga estrid-styret, og nå, ei uke etterpå, der det fortsatt sånn ut. Skal sies at jeg er gravid og kanskje er litt ekstra sensitiv, men jeg har aldri opplevd nupper etter barbering som har vart i mer enn noen dager. Jeg har prøvd å smurt med fet fuktighetskrem i tilfelle det bare var tørt, men nope..ingen smerter som ved inngrodde hår heller. Kun rødhet og kløe. Og så og si kun på selve venusbegeret foran. Noen erfaringer og råd? Anonymkode: fb04e...4d6
Soft mann Skrevet 2. mars #3 Skrevet 2. mars Ingen problemer når en vokser. Kan komme noen kviser etter 10-12 dager
Soft mann Skrevet 2. mars #4 Skrevet 2. mars Er det kviser overalt, Eller bare der oppe? Bruker du luftig bomull undertøy?
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Skrevet 2. mars Unn deg hot wox Brazilian nå mens du er gravid i hvertfall. Det er best for huden (hvis du finner noen som er dyktig). Anonymkode: b13ba...1e4
Soft mann Skrevet 2. mars #6 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Unn deg hot wox Brazilian nå mens du er gravid i hvertfall. Det er best for huden (hvis du finner noen som er dyktig). Anonymkode: b13ba...1e4 Hvilken voks bruker dei du går til? Er det noen etterbehandlig når du er ferdigvokset
AnonymBruker Skrevet 2. mars #7 Skrevet 2. mars Synes bilder som disse burde settes bak spoiler eller nevne i tittel at det er bilde. Var ikke forberedt på å se såpass mye... Men uansett. Anbefaler alle å bruke hypochlorous spray på barberhøvlene før bruk. La det tørke inn. Og sørg også for å vaske området godt før barbering. Veldig ofte har vi bakterier oå huden som kan skape mye irritasjon Anonymkode: 0b677...872 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå