Gå til innhold

Eldre kvinner og unge menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
bullehurk skrev (54 minutter siden):

Og så ..... 

Irriterer det deg ?

Blir du ikke lei? Du har gjentatt den frasen der i årevis.

Anonymkode: 413ce...05f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva tenker eldre kvinner om yngre menn? 20 åra

Anonymkode: a609f...e26

Dette er like ekkelt som når eldre menn går etter yngre kvinner. Jeg ønsker ingen dobbeltmoral her.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Blir du ikke lei? Du har gjentatt den frasen der i årevis.

Jamen da har jo du også vært her i årevis, bli ikke du lei selv ...... hehe  

Woke-folket har jo overtatt her, så jeg er ikke her så mye lenger (kjedelig)  men Jeg kommenterer i de emner (tråder) jeg er opptatt av + at jeg er åpen om hva jeg liker og ikke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
bullehurk skrev (Akkurat nå):

Jamen da har jo du også vært her i årevis, bli ikke du lei selv ...... hehe  

Woke-folket har jo overtatt her, så jeg er ikke her så mye lenger (kjedelig)  men Jeg kommenterer i de emner (tråder) jeg er opptatt av + at jeg er åpen om hva jeg liker og ikke

Idiotisk. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Idiotisk. 

Deg om det, jeg skriver det jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 34 og vært med 10 år eldre menn siden jeg var 17. Møtte en mann i fjor som var 24 og jeg tenkte det bare skulle være sex. Han ble stormende forelsket og jeg møtte familien hans og alle vennene, vi ble kjærester og det hele. Jeg fikk til slutt panikk, følte det bare var et spørsmål om tid før han «våknet» og så jeg var en gammel kjerring. Tenker fremdeles mye på han, det var et fint og veldig uskyldsrent forhold, mye kos og nærhet. 

Anonymkode: 9b4ab...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du skriver bare om en ting på kg.

Gamle griser finnes overalt. 

Anonymkode: e451b...e7e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker det kommer litt an på hvor gamle egne barn er. Er selv 41 og synes unge menn på 20 kan være veldig heite. Men mitt eldste barn er 7. Og jeg har ikke venninner med sønner på 20.

Anonymkode: 246e6...46c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

I helgen ble jeg sjekket opp av en som var 22.  Han trodde jeg var 40, -og siden jeg ikke hadde planer om å dumpe kjæresten min denne kvelden, så innrømmet jeg ikke at jeg var 10 år eldre. 

Han trodde jo opplagt at du var eldre enn 40!

Det er jo et særdeles dårlig sjekketriks å si til ei godt voksen dame at ho ser like gammel ut som ho er.

Han synes nok at du så ut som en 50-åring, og slo av 10 år for å smigre deg (forhåpentligvis til sengs).

Anonymkode: b5479...fb9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er med de gamle grisedamene som det er med de gamle grisene, de tror virkelig at disse unge menneskene liker dem - når de egentlig bare er ute etter penger, status eller for gutter sin del et hakk i sengestolpen de kan skryte av til kompisene (gammal røy, digg å pule hø hø hø).  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er med de gamle grisedamene som det er med de gamle grisene, de tror virkelig at disse unge menneskene liker dem - når de egentlig bare er ute etter penger, status eller for gutter sin del et hakk i sengestolpen de kan skryte av til kompisene (gammal røy, digg å pule hø hø hø).  

En forskjell er vel ofte at eldre menn ønsker yngre kvinner i fast forhold. Mens nyskilte eldre damer har lyst til å ha det gøy i en periode, men ikke nødvendigvis forhold. I alle fall er det min erfaring med skilte venninner og skilte kamerater. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han trodde jo opplagt at du var eldre enn 40!

Det er jo et særdeles dårlig sjekketriks å si til ei godt voksen dame at ho ser like gammel ut som ho er.

Han synes nok at du så ut som en 50-åring, og slo av 10 år for å smigre deg (forhåpentligvis til sengs).

Er ikke det optimalt da? Win-win for begge parter? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

En forskjell er vel ofte at eldre menn ønsker yngre kvinner i fast forhold. Mens nyskilte eldre damer har lyst til å ha det gøy i en periode, men ikke nødvendigvis forhold. I alle fall er det min erfaring med skilte venninner og skilte kamerater. 

Nei, det er helt likt, det er bare vanskeligere for menn å få tak i slike damer. Man må ha penger og eller status for å få det. Kvinner kan bare åpne døra og rope «jeg er kååååt», så kommer det en hel haug menn løpende. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke det optimalt da? Win-win for begge parter? 😄

Joda, sa ikke noe på det.

I dette tilfellet var det bare win for AnonymBruker, som fikk seg en liten selvtillitsboost ved å tro at hun ser 10 år yngre ut. Noe hun mest sannsynligvis ikke gjør. Hadde 22-åringen trodd hun var 40 år, hadde han skrudd av enda flere år.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg var 40, ble jeg sjekket opp og lot meg forføre av en på 21. Trodde han var mye eldre 🙈

Stor, maskulin og masse hår og skjegg, var sikker på at han var 30. Og han var også sikker på at jeg var rett over 30 😂

Vi hadde det gøy så lenge det varte, jeg var på flyttefot fra byen, så det ble en kort, men svært hyggelig affære. 

Anonymkode: 9f644...8e3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da jeg var 40, ble jeg sjekket opp og lot meg forføre av en på 21. Trodde han var mye eldre 🙈

Stor, maskulin og masse hår og skjegg, var sikker på at han var 30. Og han var også sikker på at jeg var rett over 30 😂

Vi hadde det gøy så lenge det varte, jeg var på flyttefot fra byen, så det ble en kort, men svært hyggelig affære. 

Anonymkode: 9f644...8e3

Jeg ser faktisk ikke helt problemet med det. Mer skeptisk til kjæresteforhold, og tror de unge kan bli for fort voksne av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...