Gå til innhold

Eldre kvinner og unge menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva tenker eldre kvinner om yngre menn? 20 åra

Anonymkode: a609f...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tenker jeg aldri kunne hatt meg med en på samme alder som min sønn. Men har ei perifer venninne som holder på med unge menn. Tror det kommer av at mannen ikke så henne på mange år og hun trengte veldig bekreftelse. 

Jeg likte godt menn i 20-årene da jeg var i 20 årene. 😉 Nå får jeg bare en slags morsfølelse for dem. 

Anonymkode: 99a95...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg tenker jeg aldri kunne hatt meg med en på samme alder som min sønn. Men har ei perifer venninne som holder på med unge menn. Tror det kommer av at mannen ikke så henne på mange år og hun trengte veldig bekreftelse. 

Jeg likte godt menn i 20-årene da jeg var i 20 årene. 😉 Nå får jeg bare en slags morsfølelse for dem. 

Anonymkode: 99a95...977

Sånn har jeg det også, er 47 og gift med 5 år eldre mann.

Anonymkode: d6d8f...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinne på 48 her. Tidligere kunne jeg nok ikke tenkt på en såpass mye yngre mann som en det var aktuelt å innlede et seksuelt forhold til. Jeg er gift med en mann som er ti år eldre enn meg. 
Etter noen år der mannen ikke ser meg lengre har jeg blitt kjent med en kar som er femten år yngre enn meg. Jeg merker ikke aldersforskjellen i så stor grad og hver gang vi møtes har jeg glemt alle fordommer jeg tidligere hadde mot yngre menn (som at de kanskje bare leker med deg og går videre etter et par treff). 
Jeg har innsett at alder kanskje ikke betyr så mye dersom det er snakk om en ff relasjon ihvertfall og tror det handler mer om kjemi mellom de to som møtes.

Anonymkode: 24ec8...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker yngre menn, men har litt problemer med å forstå hvorfor de ønsker oss eldre!

I helgen ble jeg sjekket opp av en som var 22.  Han trodde jeg var 40, -og siden jeg ikke hadde planer om å dumpe kjæresten min denne kvelden, så innrømmet jeg ikke at jeg var 10 år eldre. 

Jeg skjønner ikke helt dette, så kan noen forklare meg???

Anonymkode: cd343...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg elsker yngre menn, men har litt problemer med å forstå hvorfor de ønsker oss eldre!

I helgen ble jeg sjekket opp av en som var 22.  Han trodde jeg var 40, -og siden jeg ikke hadde planer om å dumpe kjæresten min denne kvelden, så innrømmet jeg ikke at jeg var 10 år eldre. 

Det er mer spenning i det vil jeg si. Også er alt det seksuelle bare hundre ganger bedre

Anonymkode: a609f...e26

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Voksne kvinner er ofte mer frigjorte, og komfortable med kroppen og seksualiteten sin, enn yngre kvinner.

Anonymkode: 99924...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet i hvert fall for min egen del, at jeg er en langt bedre seksualpartner i dag en hva jeg var som ung.

Samtidig syntes jeg godt voksne menn jevnt over også er langt bedre seksualpartnere en hva yngre er, så yngre partner er uaktuelt for meg.

Anonymkode: 56d58...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri innlatt meg seksuelt eller romantisk med en mann på alder med min sønn, eller som jeg teknisk sett kunne vært moren til. Kan maks være 5-6 år yngre enn meg bare, det er maks aldersforskjell.

Jeg er i femtiårene og interesserer meg ikke for menn i tjueårene. De har babyfaces og virker rett og slett for umodne og unge.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker sånn ca 15 års aldersforskjell får være nok. Mer enn det så kan det fort bli på alder med egne barn, og det blir bare rart.

Etterhvert som man blir eldre så blir man mer moden, så en slik aldersforskjell blir mer og mer greit for mannen også. 

Anonymkode: a7aa2...97c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For kravløs sex, er det ingen problem med 20 år yngre.   Høypotente elskere med energi og styrke  🤩

Kv. strax 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...