Gå til innhold

Flere som legger på seg om vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er en tendens som mange har, at det kommer et par ekstra kilo snikende i løpet av vintermånedene?

Det er godt det er noen måneder til til bikini-seseongen starter... ! Jeg har gått opp vel 3 kilo siden forrige sommer, og selv om det ikke er så mye, så er forskjellen så synlig. Sukk. Den som kunne spise alt uten å legge på seg, det hadde vært noe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å gå opp et par kilo om vinteren som jeg går ned om sommeren. Om vinteren blir det mer sitting inne, mens jeg er aktiv om sommeren. Tror nok det er helt vanlig :)

Skrevet

Jeg er mye mindre aktiv, samt litt deppa, på vinteren. Dette synes på vekta. Går ofte ned om sommeren, for da løper jeg rundt hele dagen. :)

Skrevet
Jeg er mye mindre aktiv, samt litt deppa, på vinteren. Dette synes på vekta. Går ofte ned om sommeren, for da løper jeg rundt hele dagen.  :)

Ja, det er litt det samme for meg. Blir smådeppa, mister energi, det er tiltak å gå turer og være aktiv. Får mest lyst til å gå i hi og i dvale om vinteren!

Litt godt å vite at man ikke er den eneste ;)

Men samtidig må jeg si jeg lengter etter sommer nå ... et par måneder til bare..

Gjest Bite me
Skrevet
Jeg er mye mindre aktiv, samt litt deppa, på vinteren. Dette synes på vekta. Går ofte ned om sommeren, for da løper jeg rundt hele dagen.  :)

Me toooooo :)

Skrevet

Jeg går alltid ned et par kilo om vinteren jeg....hmm..

Skrevet

Jeg går alltid opp i vekt om vinteren, ofte opp til 5 kg, går de ned igjen i løpet av sommeren.

På sommeren er jeg mye mer aktiv og spiser sunnere.

I vinter har jeg ikke gått opp, men det er fordi jeg slanker meg, men jeg har ikke gått ned så mye heller, gleder meg til sommeren. Forhåpentligvis blir det lettere og gå ned resten da.

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg pleier også å gå opp om vintern. Blir litt tung til sinns da, også er jeg ikke så aktiv om vintern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...