Gå til innhold

Gave til sykehjem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min bestefar har nå gått bort, og han var så glad i de ansatte på sykehjemmet. De var også veldig glad i han, de årene han fikk kosr seg der.

Jeg vil gjerne gi de en oppmerksomhet - jeg ser det kan være vanlig med gavekurv  hva kan man putte i den? Tipper godteri over for mye, jeg tenker gjerne kaffe, men hva annet? 

Anonymkode: 75b1b...a5c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kondolerer med din bestefar🌹

En blomst i potte som kan stå på pauserommet er sikkert velkomment? I kurven i tillegg til kaffe kan du legge noe god sjokolade, godt syltetøy eller gelé, nøtter eller tørket frukt?

Anonymkode: 2e4e5...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer 🤍

Siden dette er en felles til personalet hadde jeg gått for sjokolade, nøtter, tørket frukt, kjeks, snacks, og ellers ting det er lett å dele med mange og kan stå på pauserommet. Er litt vanskeligere når det er til en sånn felleskurv, men veldig koselig. Litt frukt kan også passe i, men sånn hvordan de skal få delt med hverandre og ikke bare noen på en vakt får, så er det litt mer sannsynlig at flere får om det ikke må legges i kjøleskap når det er åpnet. 

Vet noen gir en kake eller kringle fra konditori til en pause. De som er der, de er der, og sånn er det. Fungerer veldig fint det også. Blomster og konfekt/sjokolade var det som gikk igjen i min tid, og det ble godt mottatt. Et fint kort varmet.
Ingenting var forventet eller nødvendig, men satt pris på samme hva som kom. Så gjør litt som du føler for, men det trenger ikke å være dyrt eller masse. 🤍

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...