AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg jeg innimellom går på date? han er 80 år sitter mye inne, jeg er ofte på besøk, men han må alltid komme med sure oppgulp hvis jeg møter andre menn.. prøver å få meg til å føle at de ikke er bra for meg eller at de vil ha meg.. jeg er 35 år.. Anonymkode: 49480...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg jeg innimellom går på date? han er 80 år sitter mye inne, jeg er ofte på besøk, men han må alltid komme med sure oppgulp hvis jeg møter andre menn.. prøver å få meg til å føle at de ikke er bra for meg eller at de vil ha meg.. jeg er 35 år.. Anonymkode: 49480...7f7 Eller at de ikke vil ha meg* skulle det stå. Anonymkode: 49480...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Trenger du å fortelle han da? Anonymkode: 91fb1...0a4 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Slutt å fortell han det? Gubber i den alderen er ofte sure for absolutt alt og ingenting. Anonymkode: 63f2e...2be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jeg innimellom går på date? han er 80 år sitter mye inne, jeg er ofte på besøk, men han må alltid komme med sure oppgulp hvis jeg møter andre menn.. prøver å få meg til å føle at de ikke er bra for meg eller at de vil ha meg.. jeg er 35 år.. Anonymkode: 49480...7f7 Det er jo klart. Da bruker du tid på andre menn og ikke han. Det liker han nok ikke. Han er ensom. Anonymkode: 305eb...26a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Han er nok bare redd for at du roter deg bort i feil typer. Men må du fortelle ham dette da? Jeg måtte, siden jeg bodde i samme hus som min far. Han himlet med øynene men sa ikke så mye mer. Om dere ikke bor i samme hus trenger han jo ikke vite det. Anonymkode: a777d...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor forteller du faren din om det? Anonymkode: cf36a...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden La være å informere faren din om alt du gjør. Du har rett til privatliv, du er voksen for søren. Han kan bare sitte der og surmule. Når han ikke kan behandle informasjonen han får på en grei og høflig måte, får han ingen informasjon mer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Ikke fortell han det. Enkelt og greit. Min far er yngre, men alt man gjør er feil ifølge han, så det er greit å styre unna mange samtaleemner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Selv har jeg aldri fortalt min far om mine dater. Anonymkode: 31784...fa3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå