Gå til innhold

Celine Ellefsen - drar til Thailand I en uke fra to barnehagebarn og en baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel bare snakk om en dag eller noe fordi hun er sliten? Hun er jo clickbait-dronning, så tipper det ikke er mer dramatisk enn nettopp det…

• Liker 3
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Unnskyld meg, men hva skal damen skrive bok om? Her sitter jeg - akademiker med jobb innenfor det samme, og føler meg for dum til å skrive bok (har blitt oppfordret av flere over noen år), og ser plutselig at influenseren med elendig språk skal skrive bok? Om hva? Det harde livet med tre barn under 30 år? Om «hvordan bli rik på sosiale medier»? kan noen forklare?😳😅

Endret av Februarbarn
Skrevet

Herregud for en gjeng med misunnelige troll dere er! Hvis mor har det bra med seg selv har barna det best. Jeg heier på henne om hun reiser til Thailand eller Antarktis, det hadde ikke kommet en eneste reaksjon fra dere om dette her hadde vært far! Ta dere en bolle! 

Skrevet
Februarbarn skrev (1 time siden):

Unnskyld meg, men hva skal damen skrive bok om? Her sitter jeg - akademiker med jobb innenfor det samme, og føler meg for dum til å skrive bok (har blitt oppfordret av flere over noen år), og ser plutselig at influenseren med elendig språk skal skrive bok? Om hva? Det harde livet med tre barn under 30 år? Om «hvordan bli rik på sosiale medier»? kan noen forklare?😳😅

Tja, hun har jo feks opplevd å miste moren sin i ung alder. Aner ikke om det er temaet, men jeg tror du kan få lov til å være litt mer ydmyk mtp hva andre mennesker har opplevd i livet, som du ikke nødvendigvis vet om.

Gratulerer som akademiker. Gjorde deg visst ikke mer sympatisk med det.

• Liker 7
Skrevet (endret)
Anim92 skrev (10 minutter siden):

Tja, hun har jo feks opplevd å miste moren sin i ung alder. Aner ikke om det er temaet, men jeg tror du kan få lov til å være litt mer ydmyk mtp hva andre mennesker har opplevd i livet, som du ikke nødvendigvis vet om.

Gratulerer som akademiker. Gjorde deg visst ikke mer sympatisk med det.

Det er mange som har opplevd å miste en nær (det vil vi alle oppleve), traumer og andre store livskriser. Skal alle gå og skrive bok? Jeg lurer mest på hva som gjør hennes situasjon så annerledes (dersom det er dette som er tema). Vel, jeg syntes det er fint at folk er åpne om historien sin. Men jeg er skeptisk til at det skal bli bok av alt. Dessuten så er det ikke slik at en tittel gjør deg mer sånn eller slik. Enda jeg har respekt for mennesker, har jeg lite til overs for folk som jobber med å eksponere seg selv og barna sine for å tjene penger, oppfordrer andre til å verve seg slik at en selv skal få godene av det, deler inntekten sin, fremmer overforbruk med mer. Jeg ser daglig kollegaer på gulvet som sliter seg ut, som kan se seg langt etter de samme inntektene. I tillegg skal de gjøre alt for å håve inn enda mer, deriblant skrive «mitt liv - min historie», hver og en.

Endret av Februarbarn
Skrevet
Try87 skrev (3 timer siden):

Herregud for en gjeng med misunnelige troll dere er! Hvis mor har det bra med seg selv har barna det best. Jeg heier på henne om hun reiser til Thailand eller Antarktis, det hadde ikke kommet en eneste reaksjon fra dere om dette her hadde vært far! Ta dere en bolle! 

Dette er lenge siden, og sikkert ferdig diskutert. Men problemet var vel at de begge var borte fra babyen på 6 måneder. Om far var hjemme hadde det ikke vært et problem og visa versa! 
Kan skape store problemer med tilknytning dersom hovedomsorgsperson er lenge borte. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Februarbarn skrev (13 timer siden):

Det er mange som har opplevd å miste en nær (det vil vi alle oppleve), traumer og andre store livskriser. Skal alle gå og skrive bok? Jeg lurer mest på hva som gjør hennes situasjon så annerledes (dersom det er dette som er tema). Vel, jeg syntes det er fint at folk er åpne om historien sin. Men jeg er skeptisk til at det skal bli bok av alt. Dessuten så er det ikke slik at en tittel gjør deg mer sånn eller slik. Enda jeg har respekt for mennesker, har jeg lite til overs for folk som jobber med å eksponere seg selv og barna sine for å tjene penger, oppfordrer andre til å verve seg slik at en selv skal få godene av det, deler inntekten sin, fremmer overforbruk med mer. Jeg ser daglig kollegaer på gulvet som sliter seg ut, som kan se seg langt etter de samme inntektene. I tillegg skal de gjøre alt for å håve inn enda mer, deriblant skrive «mitt liv - min historie», hver og en.

Vi får vente å se hva bokens tema blir da, så får du ta Ny vurdering på dommen etter det 😬

Skrevet

Det føles ut som hun bevist vil skape drama når jeg de siste snappene har sett hun spise muggost, spekeskinke, lakris og drikke Redbull. Ja noe av det kan man spise litt av når man er gravid, men anbefalinger er å ikke spise det. 

• Nyttig 1
Skrevet
Try87 skrev (18 timer siden):

Hva er man misunnelig på tenker du? Nei barna har ikke det nødvendigvis best fordi mor har det bra altså , det blir for enkelt 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Februarbarn skrev (På 7.10.2025 den 20.07):

... Og her oppsummerte du nettopp hele Dunning-Kruger-effekten i en jafs. 

Skriv bok. Jeg tør vedde på at den blir en million ganger bedre enn nepskrellets bok. ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...