Moongirl Skrevet 11. mars #101 Del Skrevet 11. mars Stakkars barn..😪...skjønner ikke hvordan foreldrene kan slappe av på ferie 😪 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 12. mars #102 Del Skrevet 12. mars Sophie1988 skrev (På 1.3.2025 den 10.39): Hva?? Fy søren så uansvarlig! Hadde det enda vært en natt på et hotell i nærheten eller noe sånt det var snakk om, så hadde jeg til dels skjønt det. Men THAILAND?? Og kun 1UKE!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 12. mars #103 Del Skrevet 12. mars Mollami skrev (47 minutter siden): Og kun 1UKE!!? 10 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 12. mars #104 Del Skrevet 12. mars Jeg vet ikke hvem denne dama er, men det er ekstremt merkelig å reise fra en baby på et halvt år i en uke. Begge foreldrene! Frivillig!? For å dra på kjærestetur?? Høres helt sinnssykt ut. Og en 18-åring skal passa barna? Hadde det vært en natt på hotell i nærheten pga kolikk eller ekstremt lite søvn, så kan man ihvertfall forstå det. Dette forstår jeg ingenting av. Den kjæresteturen kan vente et par år! Og en hel uke så langt borte? Det tror jeg ikke jeg hadde gjort før barna var skolebarn nesten. Jeg har vært en uke borte fra 2-åringen (ufrivillig, hun ble syk og måtte være hjemme med pappaen), men da var hun med pappaen. Og jeg ville helst ikke gjort det før hun var eldre. Nei huff, får vondt i magen av stakkars lille. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 13. mars Forfatter #105 Del Skrevet 13. mars Titori skrev (13 timer siden): Jeg vet ikke hvem denne dama er, men det er ekstremt merkelig å reise fra en baby på et halvt år i en uke. Begge foreldrene! Frivillig!? For å dra på kjærestetur?? Høres helt sinnssykt ut. Og en 18-åring skal passa barna? Hadde det vært en natt på hotell i nærheten pga kolikk eller ekstremt lite søvn, så kan man ihvertfall forstå det. Dette forstår jeg ingenting av. Den kjæresteturen kan vente et par år! Og en hel uke så langt borte? Det tror jeg ikke jeg hadde gjort før barna var skolebarn nesten. Jeg har vært en uke borte fra 2-åringen (ufrivillig, hun ble syk og måtte være hjemme med pappaen), men da var hun med pappaen. Og jeg ville helst ikke gjort det før hun var eldre. Nei huff, får vondt i magen av stakkars lille. 10 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 13. mars #106 Del Skrevet 13. mars LilleOlga skrev (På 6.3.2025 den 22.07): En 18 åring kan være ansvarlig den. Men ungane skal få fri fra bhg . Altså skal ho være ansvarlig for 3 små i bhg alder døgnet rundt i 24/7 i 10 dager. Jeg er 36 og syns oppriktig det er travelt og passe andre sine barn over lengre tid. Er ganske så sliten når foreldrene henter og da har jeg de ikke 24/7 døgnet rundt og de har gjerne vært i bhg først og det e ofte kun snakk om en helg om det er tantebarn. Tror nok at jeg som 18 åring hadde syns det var chill - helt til jeg stod der kl 03.30 midt på natten med en på 3 med feber og en på 6 mnd som hadde skrike i timesvis pga tenner og ubehag 😇 Får håpe at de er så nære at kanskje foreldrene til 18 åringen kan hjelpe til ved krise. Det hadde jeg ikke engang satt min eldste datter til og hun er barnehagelærer. Ikke fordet hun ikke ville klart det, men fordet det ikke er bra for barn å være så lenge vekke fra deres primære oppdragere 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 13. mars #107 Del Skrevet 13. mars Helt sykt!!! Noen burde bare ikke få barn!!! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleOlga Skrevet 14. mars #108 Del Skrevet 14. mars Fru Uperfekt skrev (17 timer siden): Det hadde jeg ikke engang satt min eldste datter til og hun er barnehagelærer. Ikke fordet hun ikke ville klart det, men fordet det ikke er bra for barn å være så lenge vekke fra deres primære oppdragere ikke jeg heller. Syns det er drøyt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 14. mars Forfatter #109 Del Skrevet 14. mars Ja det er drøyt! 10 dager må føles som en evighet for så små barn. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14. mars #110 Del Skrevet 14. mars siesta skrev (På 1.3.2025 den 10.47): Å starte en tråd om dette her på KG er like idiotisk Dette er 2 tråden... første ble slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14. mars #111 Del Skrevet 14. mars Cuddlegirl skrev (På 1.3.2025 den 10.34): Influenseren og samboeren drar til Thailand I en uke, og drar fra sine to barnehagebarn og en baby på 6 måneder. En 18 år gammel jente skal passe de alle tre i en uke I alle dager...?? Det er virkelig ikke normalt. Hvor ser du at at på 18 passer barna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 14. mars #112 Del Skrevet 14. mars Det er jo omsorgssvikt. Trist at alle mulig rare folk blir influencere og får påvirket folk med alle de elendige valgene de gjør 😕 3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 14. mars Forfatter #113 Del Skrevet 14. mars mommyaka skrev (27 minutter siden): Hvor ser du at at på 18 passer barna? Hun sa det selv på snap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 15. mars #114 Del Skrevet 15. mars SoftKitty skrev (3 timer siden): Det er jo omsorgssvikt. Trist at alle mulig rare folk blir influencere og får påvirket folk med alle de elendige valgene de gjør 😕 Er tilbøyelig til å være enig med deg her, så små som babyen spesielt kan det være ødeleggende for 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 15. mars #115 Del Skrevet 15. mars Jeg synes det er en høyst merkelig prioritering. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellowcow Skrevet 16. mars #116 Del Skrevet 16. mars Cuddlegirl skrev (På 3.3.2025 den 13.12): Hæ? Hva spiller det for rolle at babyen er 9 måneder i Mai, når de drar om en uke? Du henger ikke helt med? Den yngste er født i juli, så hun er ikke 6 mnd. Celine er desperat etter å få gul stjerne og bli med i programmet til Snapchat, så skulle ikke forundre meg om hu bruker dette som agn for å få flere følgere, og at det ikke stemmer i det hele tatt. Dessuten er hun vel med i Smiths venner, så sikkert en hel familie som passer de ungene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellowcow Skrevet 16. mars #117 Del Skrevet 16. mars (endret) Cuddlegirl skrev (På 14.3.2025 den 22.06): Hun sa det selv på snap. Hu sier mye rart! Aldri sett noen fortelle flere dramatiske historier om forskjellige ting en person/familie har opplevd, for meg virker det som at hun er litt lystløgner, hu er desperat etter å få gul stjerne og tjene penger på snap. Tror hu er ganske skuffa over at hu ikke har fått det nå som hun har nådd over 50.000 følgere på Snapchat, veldig spent på om hu holder det hu lover med tanke på giveawayen på TikTok 😅 Endret 16. mars av Hellowcow 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkravleSara Skrevet tirsdag kl 13:08 #118 Del Skrevet tirsdag kl 13:08 Å dra til helt til Thailand i bare 1 uke? Da må man jo være borte vertfall 2 når reisen er så lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slarvearve Skrevet tirsdag kl 13:14 #119 Del Skrevet tirsdag kl 13:14 On 3/1/2025 at 10:34 AM, Cuddlegirl said: Influenseren og samboeren drar til Thailand I en uke, og drar fra sine to barnehagebarn og en baby på 6 måneder. En 18 år gammel jente skal passe de alle tre i en uke I alle dager...?? Det er virkelig ikke normalt. Nei vel, men skal alle tvinges til å være såkalt normale mener du? Ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet tirsdag kl 14:26 Forfatter #120 Del Skrevet tirsdag kl 14:26 slarvearve skrev (1 time siden): Nei vel, men skal alle tvinges til å være såkalt normale mener du? Ser ikke helt problemet. Ja jeg mener at alle tvinges til å være normale! 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå