Gå til innhold

Celine Ellefsen - drar til Thailand I en uke fra to barnehagebarn og en baby

Anbefalte innlegg

Skrevet
slarvearve skrev (6 timer siden):

Nei vel, men skal alle tvinges til å være såkalt normale mener du? Ser ikke helt problemet.

Nei men en skal sette ens barn behov over ens egne 

• Liker 3
  • Nyttig 4
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I helgen løp hun halvmaraton og i følge seg selv, uten å trene. Jeg minnet henne på i en kommentar på TikTok at jeg synes å huske at hun løp på tredemølle i kjelleren og at hun løp veldig mye og en ekstra kilometer hver dag. Den kommentaren slettet hun. Hun løp dessuten halvmaraton på 2.17 og det gjør du ikke uten å trene. Nå får disse influenserne snart rulle inn.  

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet
Marsipan123 skrev (På 29.4.2025 den 10.42):

I helgen løp hun halvmaraton og i følge seg selv, uten å trene. Jeg minnet henne på i en kommentar på TikTok at jeg synes å huske at hun løp på tredemølle i kjelleren og at hun løp veldig mye og en ekstra kilometer hver dag. Den kommentaren slettet hun. Hun løp dessuten halvmaraton på 2.17 og det gjør du ikke uten å trene. Nå får disse influenserne snart rulle inn.  

Synes da hun stadig vekk er ute og løper? 

Bra de slapp å bli ruinert, da. 

• Liker 1
Skrevet

Så henne tilfeldigvis på tiktok for en tid tilbake da hun la ut en video om at de kom hjem fra Thailand. La inn en kommentar hvor jeg spurte om hun minste kjente de igjen. 
spurte fordi jeg har et barn som er 1mnd yngre og har hørt at et barn glemmer fort i den alderen og lurte faktisk oppriktig🤷‍♀️

men hun både slettet kommentaren og blokkerte meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva var det hun var så stressa for i dag/i går?

Skrevet
Trubadur skrev (6 timer siden):

Det har hun ikke sagt noe om. 

Skrevet
Trubadur skrev (21 timer siden):

De får ikke huslån likevel

• Liker 1
Skrevet
BeeKind skrev (2 timer siden):

De får ikke huslån likevel

Ordnet det seg ikke da? De måtte “bare” skaffe 300.000? Veldig rart å ikke vite om de har skrevet under på om de må punge ut 700.000/300.000 eller ikke. 

• 3 uker senere...
Skrevet

Jesus, er det nervesamnenbrudd på gang, eller??

Skrevet
HMK skrev (16 timer siden):

Jesus, er det nervesamnenbrudd på gang, eller??

Haha, hva i alle dager skjer? 😂 Så mye rart..

Skrevet

Jeg bare må gjette; 1. de avbryter ferien og reiser hjem eller 2. C havner på sykehus i Spania. 

Skrevet

Hva har skjedd?

Skrevet
Rotemor skrev (På 2.3.2025 den 0.56):

Hvorfor er det lettere å dra hjem hvis reisen er billigere?? Altså hvis noe skjer med mine barn så er kostnaden av reisen ganske irrelevant. Men vi er forskjellig.

Skjønner du ikke at det er lettere å komme seg hjem fra London eller Roma fremfor Thailand? Det gjelder både at man kommer hjem før, at det er langt flere alternativer og at man kan komme seg hjem med bil om det skjer noe med flytrafikken. Det er ikke så lenge siden folk var askefaste i ganske lang tid.

• Liker 4
Skrevet
Brunello skrev (8 timer siden):

Skjønner du ikke at det er lettere å komme seg hjem fra London eller Roma fremfor Thailand? Det gjelder både at man kommer hjem før, at det er langt flere alternativer og at man kan komme seg hjem med bil om det skjer noe med flytrafikken. Det er ikke så lenge siden folk var askefaste i ganske lang tid.

Det var kostnaden jeg kommenterte, ikke lengden på reisen.

Skrevet
Rotemor skrev (På 10.7.2025 den 8.28):

Det var kostnaden jeg kommenterte, ikke lengden på reisen.

Det er vel fortsatt enklere å beslutte hjemreise om den koster kr 5 000 enn om den koster 80 000,-. Sistnevnte gjør man bare om det er tvingende nødvendig. 

Skrevet (endret)
Brunello skrev (10 timer siden):

Det er vel fortsatt enklere å beslutte hjemreise om den koster kr 5 000 enn om den koster 80 000,-. Sistnevnte gjør man bare om det er tvingende nødvendig. 

Foff. Du er ute etter meg. Penger er ikke relevant for problemstillingen når man har mye av det.

Endret av Rotemor
Skrevet
Rotemor skrev (11 minutter siden):

Foff. Du er ute etter meg. Penger er ikke relevant for problemstillingen når man har mye av det.

Nei, jeg er ikke ute etter deg. Jeg ramser opp argumenter som tilsier at dine påstander er feil. 
Og penger er relevant. De fleste har ikke så mye penger at 80 000,- ikke betyr noe for en slik beslutning.

• Liker 1
Skrevet

«Konverserer» og «preferer» 😩😩😩

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hva i alle dager foregår? Syns hun er så jojo. 

• Liker 2
Skrevet

Noen som vet hvorfor hun tar pause? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...