Cuddlegirl Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Influenseren og samboeren drar til Thailand I en uke, og drar fra sine to barnehagebarn og en baby på 6 måneder. En 18 år gammel jente skal passe de alle tre i en uke I alle dager...?? Det er virkelig ikke normalt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Cuddlegirl skrev (2 minutter siden): Influenseren og samboeren drar til Thailand I en uke, og drar fra sine to barnehagebarn og en baby på 6 måneder. En 18 år gammel jente skal passe de alle tre i en uke I alle dager...?? Det er virkelig ikke normalt. Hva?? Fy søren så uansvarlig! Hadde det enda vært en natt på et hotell i nærheten eller noe sånt det var snakk om, så hadde jeg til dels skjønt det. Men THAILAND?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden .Hun har vel vurdert det til at det er forsvarlig da. Ikke din business. Hva vet vi vel om nettverket rundt osv. Smålig å starte en tråd om. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 6 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 6 timer siden Rotemor skrev (1 minutt siden): .Hun har vel vurdert det til at det er forsvarlig da. Ikke din business. Hva vet vi vel om nettverket rundt osv. Smålig å starte en tråd om. Du får ikke meg til å tro at det er veldig forsvarlig nei. Man forlater ikke en 6 mnd gammel baby i en uke, for å dra til Thailand. Heller ikke to andre barnehagebarn. Det er så fullstendig uansvarlig som man får det! Helt idiotisk er det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Cuddlegirl skrev (3 minutter siden): Du får ikke meg til å tro at det er veldig forsvarlig nei. Man forlater ikke en 6 mnd gammel baby i en uke, for å dra til Thailand. Heller ikke to andre barnehagebarn. Det er så fullstendig uansvarlig som man får det! Helt idiotisk er det. Ikke tillegg meg ting. Jeg har neppe prøvd å overbevise seg om at dette er «veldig forsvarlig», har jeg det? Jeg skriver at vi ikke har alle fakta og ikke bør blande oss. Du virker hysterisk. Å reise fra to barnehagebarn en uke ser jeg overhode ikke noe problem med når det er langt mellom hver gang. Endret 6 timer siden av Rotemor 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Cuddlegirl skrev (4 minutter siden): Du får ikke meg til å tro at det er veldig forsvarlig nei. Man forlater ikke en 6 mnd gammel baby i en uke, for å dra til Thailand. Heller ikke to andre barnehagebarn. Det er så fullstendig uansvarlig som man får det! Helt idiotisk er det. Å starte en tråd om dette her på KG er like idiotisk 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 6 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 6 timer siden Rotemor skrev (1 minutt siden): Ikke tillegg meg ting. Jeg har neppe prøvd å overbevise seg om at dette er «veldig forsvarlig», har jeg det? Jeg skriver at vi ikke har alle fakta og ikke bør blande oss. Du virker hysterisk. Å reise fra to barnehagebarn en uke ser jeg overhode ikke noe problem med når det er langt mellom hver gang. Du ser ikke et problem med at foreldrene drar fra en 6 mnd gammel baby I en uke, til THAILAND... ok! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 6 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 6 timer siden siesta skrev (Akkurat nå): Å starte en tråd om dette her på KG er like idiotisk Dette er en tråd i rampelyset, om en influenser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Rotemor skrev (7 minutter siden): .Hun har vel vurdert det til at det er forsvarlig da. Ikke din business. Hva vet vi vel om nettverket rundt osv. Smålig å starte en tråd om. Nettverket rundt? Å reise fra så små barn over lenger tid for å dra på ferie er uansvarlig uansett hvilket nettverk som er rundt. Man kan ha verdens beste forhold til bestemor og bestefar, men det endrer ikke det faktum at babyen trenger foreldrene sine, og at dette kan være dumt for tilknytningen. Jeg stusser veldig når folk IKKE reagerer på sånt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Cuddlegirl skrev (2 minutter siden): Du ser ikke et problem med at foreldrene drar fra en 6 mnd gammel baby I en uke, til THAILAND... ok! Nei. Men ditt behov for å skrike om Thailand er latterlig. Som om det er verre. Er poenget at hun reiser, eller at du er livredd Thailand? Dette er så dumt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Rotemor skrev (Akkurat nå): Nei. Men ditt behov for å skrike om Thailand er latterlig. Som om det er verre. Er poenget at hun reiser, eller at du er livredd Thailand? Dette er så dumt. Poenget er åpenbart at det er veldig langt borte, men det hadde vært ille uansett hvor det var. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Ikke veldig bevandret i influenserverden. Men er det ikke flere av dem som reiser til Thailand akkurat nå? Får de godt betalt eller blir sponset nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 6 timer siden Forfatter #13 Del Skrevet 6 timer siden Rotemor skrev (Akkurat nå): Nei. Men ditt behov for å skrike om Thailand er latterlig. Som om det er verre. Er poenget at hun reiser, eller at du er livredd Thailand? Dette er så dumt. Jeg har selv vært i Thailand, og er ikke livredd Thailand. Det er fordi det er nesten en dags reise dit, hva tror du? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Det er helt sykt etter min mening. Jeg er nok litt over gjennomsnittet hønemor da. Jeg syntes det var vanskelig da barna på 8 og 10 år var med besteforeldre en uke i Nord Norge da jeg var på Østlandet og jobbet.. Hadde aldri reist uten barna så langt. Da hadde jeg heller tatt dem med meg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Cuddlegirl skrev (1 time siden): Influenseren og samboeren drar til Thailand I en uke, og drar fra sine to barnehagebarn og en baby på 6 måneder. En 18 år gammel jente skal passe de alle tre i en uke I alle dager...?? Det er virkelig ikke normalt. Høres helt sykt ut. Hvem er hun 18-åringen? Kjenner ungene henne godt? Har hun f.eks. prøvd å legge ungene før..? Uff, får vondt i meg… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 4 timer siden Forfatter #16 Del Skrevet 4 timer siden (endret) happygilmore skrev (17 minutter siden): Høres helt sykt ut. Hvem er hun 18-åringen? Kjenner ungene henne godt? Har hun f.eks. prøvd å legge ungene før..? Uff, får vondt i meg… Ei jente hun var fotballtrener for i 5 år.. Endret 4 timer siden av Cuddlegirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Cuddlegirl skrev (2 timer siden): Influenseren og samboeren drar til Thailand I en uke, og drar fra sine to barnehagebarn og en baby på 6 måneder. En 18 år gammel jente skal passe de alle tre i en uke I alle dager...?? Det er virkelig ikke normalt. Nei, det er ikke normalt. Egoistisk vil jeg si, og ikke noe jeg ville gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jette10 Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Hun er en svindler!!!!!!!!!! Bestilte julegave til fadderbarnet mitt på tommeliten.no i fjor som hun driver. Betalte 50 kr ekstra for gaveinnpakning på hjemmesiden hennes, så den kunne sendes direkte til mottaker. Ble ingen julegave på fadderbarnet mitt da det hele siden er svindel. Ganske flaut å finne ut av det i romjulen… Var hens første jul også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Jette10 skrev (Akkurat nå): Hun er en svindler!!!!!!!!!! Bestilte julegave til fadderbarnet mitt på tommeliten.no i fjor som hun driver. Betalte 50 kr ekstra for gaveinnpakning på hjemmesiden hennes, så den kunne sendes direkte til mottaker. Ble ingen julegave på fadderbarnet mitt da det hele siden er svindel. Ganske flaut å finne ut av det i romjulen… Var hens første jul også. Hva slags tilbakemelding fikk du da du klagde og etterlyste pakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Cuddlegirl skrev (2 timer siden): Jeg har selv vært i Thailand, og er ikke livredd Thailand. Det er fordi det er nesten en dags reise dit, hva tror du? Hva jeg tror om hva? Reisetid til Thailand er dokumentert og ikke noe jeg «tror» så mye om. Men en uke er vel en uke uavhengig av reisetiden? Eller hva tror du en uke er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå