AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Del Skrevet 1. mars Jeg fikk ikke konsertbilletter til Pitbull-konserten og er SÅ lei meg da jeg elsker musikken hans Ser at flere skriver på facebook at de selger billetter, men hvordan unngår man å bli lurt? Er en dame som har kommentert på nesten alle innlegg der folk ønsker å kjøpe billetter at hun selger. Virker litt rart. Jeg er ikke keen på å miste 1800 kr++. Vet man kan legge ut billetter på resale på Ticketmaster, men da er det jo åpent for alle. Er det evt en annen side man kan bruke som er trygg? Jeg ble lurt en annen gang den gang man sendte billetter i posten. Fikk de aldri av selgeren, som var utrolig kjipt. Har dere blitt lurt noen gang? Og man kommer vel ingen vei med å anmelde heller? Anonymkode: ac158...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Del Skrevet 1. mars Når jeg har kjøpt billetter av ukjente har jeg av og til møtt selger ved konsertstedet. Det sagt har jeg også ved noen anledninger valgt å stole på vedkommende og kjøpt billetter av ukjente på nett. Vær litt årvåken og kritisk kanskje? Anonymkode: c8d28...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #3 Del Skrevet 1. mars Jeg har kjøpt og møtt fysisk eller av noen jeg har felles venner med. Ticket swap har jeg brukt når jeg har solgt. Anonymkode: 5157f...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #4 Del Skrevet 1. mars Jeg har kjøpt og solgt i 20 år, aldri lurt eller blitt lurt, møt personen hvis du kan. Anonymkode: 238f6...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5 Del Skrevet 1. mars Ville aldri kjøpt via facebook. Bedre å bruke resale fra billettleverandøren hvis det finnes. Jeg har kjøpt et par ganger via Finn i gamle dager, da jeg har møtt selgerne personlig. Hadde ikke tatt sjansen i dag når man kan selge mange av hver billett. Anonymkode: b0101...90b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #6 Del Skrevet 1. mars Jeg kjøper konsekvent ikke billetter fra noen som har kjøpt billetter kun for videresalg. Billetter som selges videre allerede første døgnet er enten kun kjøpt for videresalg, eller svindel.... Anonymkode: 257f4...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #7 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kjøper konsekvent ikke billetter fra noen som har kjøpt billetter kun for videresalg. Billetter som selges videre allerede første døgnet er enten kun kjøpt for videresalg, eller svindel.... Anonymkode: 257f4...ca1 Jeg gjør det gjerne. Men møtes personlig setter jeg som krav. Anonymkode: 276d9...3ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #8 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg gjør det gjerne. Men møtes personlig setter jeg som krav. Anonymkode: 276d9...3ae Poenget mitt er at jeg ikke ønsker støtte den typen oppførsel med å kjøpe billetter kun for å selge de videre.... Anonymkode: 257f4...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #9 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg kjøper konsekvent ikke billetter fra noen som har kjøpt billetter kun for videresalg. Billetter som selges videre allerede første døgnet er enten kun kjøpt for videresalg, eller svindel.... Anonymkode: 257f4...ca1 Ikke nødvendigvis, jeg har selv solgt videre etter kort tid både fordi det plutselig kom noe i veien, og fordi jeg fant en bedre plass og billettsiden ikke lot meg bytte. Anonymkode: b0101...90b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #10 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ikke nødvendigvis, jeg har selv solgt videre etter kort tid både fordi det plutselig kom noe i veien, og fordi jeg fant en bedre plass og billettsiden ikke lot meg bytte. Anonymkode: b0101...90b Selvsagt finnes det noen unntak, men hvor ofte dukker det opp noe i veien knapt ett døgn etter du har kjøpt billetter til en superpopulær konsert som blir utsolgt på kort tid? Anonymkode: 257f4...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #11 Del Skrevet 1. mars Personen som kontaktet meg angående ledige billetter var bare en luring, heldigvis overførte jeg ingen penger Fake profil som er fjernet fra messenger/Facebook. Så jeg får heller se om det dukker opp noe på resale på Ticketmaster nærmere konserten, selv om jeg tviler. Folk er jo helt desperate etter denne konserten, ser det ligger billetter ute til 5000 kr på Tise. Sjukt. Anonymkode: ac158...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå