Gå til innhold

Får du sexlyst av at mannen:

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Uten noe fysisk kontakt eller emosjonell kontakte i løpet av de siste ukene/mnd plutselig bare sier: skal vi ta en kjapp en? Eller at dere ligger i senga og han ser på tlf, snur seg og spør om han skal pule deg? Og begynner å ta deg i skrittet?? Ingen oppmerksomhet som sagt resten av dagene/ukene/mnd? 
Eller er jeg bare helt unormal som ikke klarer tenne på dette..? Kanskje jeg må til legen å sjekke meg…

Anonymkode: 73d77...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Men vi er over snittet kåte begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
fjær skrev (3 minutter siden):

Ja. Men vi er over snittet kåte begge to.

Men hvis dere er over gjennomsnittet kåte går dere vel ikke måneder uten å ta på hverandre?

Ts - du vet at svaret på dette er nei. For 99% av den kvinnelige befolkningen.

Anonymkode: 5cae3...7c1

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvis dere er over gjennomsnittet kåte går dere vel ikke måneder uten å ta på hverandre?

Ts - du vet at svaret på dette er nei. For 99% av den kvinnelige befolkningen.

Anonymkode: 5cae3...7c1

Nei jeg vet ikke. For det er vist helt unormalt ifølge mannen min. Og det får meg til å undre litt på det da.. kan det hende at jeg bare er en kjedelig peppermø som må skjerpe meg. At han faktisk kan forvente at jeg legger meg ned og prøver?? Selv om ikke lysten er der eller jeg tenner på han… ? Han gjør nemlig ikke noe i løpet av en dag mot meg som viser meg at han er glad i meg.. 

Jeg innrømmer at jeg ikke er så god heller, men det handler rett og slett om at enhver berøring eller «søt» melding fra meg tar han alltid som at det blir sex nå… og da orker ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett fåtall damer er slik.

Savner henne. Problemet var at hun slo ut på hotness/crazyness skalaen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Uten noe fysisk kontakt eller emosjonell kontakte i løpet av de siste ukene/mnd plutselig bare sier: skal vi ta en kjapp en? Eller at dere ligger i senga og han ser på tlf, snur seg og spør om han skal pule deg? Og begynner å ta deg i skrittet?? Ingen oppmerksomhet som sagt resten av dagene/ukene/mnd? 
Eller er jeg bare helt unormal som ikke klarer tenne på dette..? Kanskje jeg må til legen å sjekke meg…

Søk opp Relasjonspodden episode #365 Groviser og dårlig hukommelse, og lytt fra ca 17 min ut i episoden.  Der tar de opp AKKURAT DETTE

Og nei det er helt vanlig i ikke tenne da. Mange av oss damer tenner som en gammel elektrisk komfyr, der menn tenner som et gassbluss

Anonymkode: 38954...2dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...