AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har i mange år hatt "pre-diabetes", og siden jeg har mange mennesker med insulinkrevende diabetes (type 1,2 og LADA) i slekta har jeg gjort alt jeg kan for at det ikke skal utvikle seg til diabetes. Men det som har fungert før, fungerer ikke lenger nå. Jeg er ikke overvektig (BMI 20), spiser sunt (liberal lavkarbo, ca 80-100 g langsomme/grove karbohydrater om dagen, kan ikke spise LCHF), trener 3 dager i uken, styrke og kondisjon. (men har den siste tiden måttet øke med gåturer etter frokost, lunsj og middag for å bedre insulinrespons) Derfor lurer jeg på hva dere som over tid klarer å behandle deres pre-diabetes/type 2 diabetes med kosthold og trening gjør. For noe må jeg gjøre feil siden "alle andre" klarer det, men ikke jeg Anonymkode: 5c2cd...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har ikke diabetes og vet ikke om det er forskjell på dette, men det er et fantastisk intervju på Diary of a CEO som har med insuline resistence å gjøre med ei dame som gir veldig spesifikke gode råd. Men igjen jeg vet ikke nok om diabetes og kanskje dette er irrelevant for deg, men jeg skriver det bare i tilfelle det kan være noe hjelp! Anonymkode: 0607d...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå