AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Har alltid drukket kaffe med mye melk, kaffe latte. Det er ikke så bra med all melken, så lurer på hvordan jeg kan starte å like svart kaffe? Hva er deres beste tips? En americano med litt melk eller fløte også trappe ned? Anonymkode: 75370...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor er ikke det så bra? Det skader da ikke med litt melk? Det kan umulig innebære mange kaloriene med en skvett melk i kaffen. Jeg fikser ikke svart kaffe for det går rett på magen og jeg får diare av det. Mange som har forstoppelse, tar bare og drikker en kopp svart kaffe, og kan så gå rett på toalettet. Det løsner hard mage som et laksativ. Trenger ikke gå på apoteket og kjøpe det, bare drikk svart kaffe! Vær obs på det. Ikke drikk svart kaffe uten å ha et toalett i nærheten, hvis du ikke er vant til svart kaffe og ikke vet hvordan din mage kan reagere på det ennå. Anonymkode: 36f3d...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Når du drikker svart kaffe er det viktigere at kaffen er god. Prøv for eksempel en americano fremfor å kjøpe traktekaffe på kafé. Jeg har gått over til svart kaffe på morgen fordi jeg ikke vil bryte nattfasten. Jeg pleier ha en dæsj kaldt vann oppi for å få riktig temperatur, slik at jeg kan drikke den med en gang slik jeg gjorde med melk. Anonymkode: 42565...54b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå