AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Herregud så mye feil folk skriver. Anonymkode: eb0fa...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Skrivefeil har ikke så mye med touch-metoden å gjøre, men om man behersker den så går jo skrivingen mye raskere. Jeg er glad jeg lærte den i sin tid, på en gammeldags skrivemaskin på handelsskolen. 😊 Anonymkode: aa117...53b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Touchmetoden har vel helst med effektivitet å gjøre. Anonymkode: bc1e2...3df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Tror det er det jeg setter mest pris på å ha lært på skolen 🤣 skjønner ikke hva du mener med rettskriving koblet til dette. Anonymkode: 85a22...7cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Enig i at dette ikke har så mye med hverandre å gjøre. Touchmetoden ja.. fatter ikke når den skal komme på plass. Trykker og trykker på pc, og gjort i mange år, men må fortsatt sitte å se hvor bokstavene er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Husker pappa kjøpte CD med spill som trente opp dette, midt på 90-tallet. Synes det var gøy å øve, og så ta test med hastighet. Var ikke så mange muligheter for spill og skjerm den gangen 😅 Anonymkode: e0427...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå