AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars 1299 kr for denne, men jeg betalte 359 kr. Er ikke 359 kt mer rimelig ordinær pris enn 1299 kr? Anonymkode: 39da7...592
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Skrevet 1. mars Virker overdrevent dyrt ja. Ser andre butikker har samme pris, så mulig den bare har økt veldig i veil.pris det siste året. Da kan jo også butikkene kjøre "supersalg"... Anonymkode: 87cbf...c0f
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Skrevet 2. mars Omtrent alt ligger mellom 600-1500, ikke bare Swix. Datteren trener mye og trenger veldig mye ulikt treningstøy for de ulike øktene og merker at selv vanlige lette treningstskjorter koster 600 kr. Datteren har mye swix, men det meste er kjøpt på salg eller outlet. Anonymkode: 1ed71...4a5
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Skrevet 5. mars Jeg har en del fra Swix men har kun kjøpt når de har tilbud. Syns kvaliteten er veldig bra og det er ganske ofte de har gode tilbud. Sammenlignet med andre merker syns jeg ikke de er overpriset. Anonymkode: ebbfa...f2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå