Vålull Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Rart spørsmål sikkert, men vet dere butikkarbeidere "neste ukes tilbud" altså hva som kommer på tilbud kommende uke altså sånn man ser i ukesavisene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Ja opptil flere uker i forveien. Anonymkode: 86df2...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Ikke i alle butikker Anonymkode: b0a0a...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden (endret) Jeg husker jeg kom på en liten butikk en lørdagsmorgen, som stekte egne brød og rundstykker (sånne halvstekte). Det var kun én på jobb, og de hadde ikke fått stekt enda. Grunnen var at de hadde fått inn haugevis av frossenpizza til neste ukes tilbud, og hun møtte vente med å dra å grave til det kom en til på jobb. Så de vet det nok, både generelt, men også for å få inn varer. Har vært med på flere ganger at butikkansatte sier noe smått om tilbud også, som at de vet de får inn x produkt neste uke fordi det da kommer på kampanje/tilbud. En ansatt på en nærbutikk tok også frem oversikten over tilbud en gang og sa at noe kom på tilbud neste uke. Hun så i en sånn klassisk flyer. En del større tilbudskampanjer går også på sirkulasjon. En vet det ofte kommer kronesmarked etter en del ferier. Påfyll etter jul og sommer, men også ofte en i oktober etter høstferien (mener det er flere også, men de jeg kommer på nå). Sånne større kampanjer krever ofte en del varer inne alt fra mandag (tirsdag på Joker) morgen, som da må forberedes. Jeg tror likevel det varierer litt, og ikke sikkert de vet alt, alltid, men vet noe, og noen ganger mer, andre ganger mindre. Endret 1 time siden av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå