Gå til innhold

Chatte med en som svarer sporadisk.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har snakket med en en stund nå, og jeg har begynt å bli litt interessert. vi har møttes flere ganger og tonen er god. 
Han er positiv til å møtes, og vi snakker mye når vi er sammen. Problemet oppstår når vi ikke er med hverandre, å kommunikasjon går over melding. 
Da kan jeg gjerne sende eller få en melding, også blir det et parr meldinger frem og tilbake, før det blir helt stille, selvom jeg forsøker å føre samtalen videre i meldingen jeg sendte. Kan også gå flere dager mellom kontakt på melding.
det har vært sånn siden start. 
vi er i samme vennekrets, å vet gjennom flere av våre felles venner at han ikke møter eller snakker med andre, og han har sagt til andre at han er interessert i meg. 
syns det er en kjedelig situasjon, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. 

noen med råd? 

Anonymkode: 0323d...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ring han istedenfor? 

Anonymkode: 1b9fd...904

Ja, vi ringes innimellom. Da går samtalen fint og som i "virkeligheten", men for min del skulle jeg ønske det gikk ann å holde noe dialog på melding også når vi ikke ses hver dag. 
vi jobber til ulike tider også, så det er ikke alltid det passer å ringes heller, å da hadde jeg hvert fall likt det om vi kunne sende et parr meldinger i løpet av en dag, uten den akutte avbrytelsen.
snakker ikke om 100 meldinger hver dag, men et parr meldinger her og der, fått svar og litt initiativ til kontakt liksom.  

Anonymkode: 0323d...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...