AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Del Skrevet 28. februar Jeg har snakket med en en stund nå, og jeg har begynt å bli litt interessert. vi har møttes flere ganger og tonen er god. Han er positiv til å møtes, og vi snakker mye når vi er sammen. Problemet oppstår når vi ikke er med hverandre, å kommunikasjon går over melding. Da kan jeg gjerne sende eller få en melding, også blir det et parr meldinger frem og tilbake, før det blir helt stille, selvom jeg forsøker å føre samtalen videre i meldingen jeg sendte. Kan også gå flere dager mellom kontakt på melding. det har vært sånn siden start. vi er i samme vennekrets, å vet gjennom flere av våre felles venner at han ikke møter eller snakker med andre, og han har sagt til andre at han er interessert i meg. syns det er en kjedelig situasjon, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. noen med råd? Anonymkode: 0323d...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #2 Del Skrevet 28. februar Ring han istedenfor? Anonymkode: 1b9fd...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #3 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ring han istedenfor? Anonymkode: 1b9fd...904 Ja, vi ringes innimellom. Da går samtalen fint og som i "virkeligheten", men for min del skulle jeg ønske det gikk ann å holde noe dialog på melding også når vi ikke ses hver dag. vi jobber til ulike tider også, så det er ikke alltid det passer å ringes heller, å da hadde jeg hvert fall likt det om vi kunne sende et parr meldinger i løpet av en dag, uten den akutte avbrytelsen. snakker ikke om 100 meldinger hver dag, men et parr meldinger her og der, fått svar og litt initiativ til kontakt liksom. Anonymkode: 0323d...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Han er neppe veldig interessert, eller har et stort ego og vil at du skal ta kontakt hele tiden... La han være å se hva som skjer Anonymkode: c36ea...02d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Han er neppe veldig interessert, eller har et stort ego og vil at du skal ta kontakt hele tiden... La han være å se hva som skjer Anonymkode: c36ea...02d Tenker jo egentlig det samme. Men da igjen forstår jeg ikke hvorfor han ønsker å møtes relativt ofte, og snakker med våre felles venner om at han liker meg så godt. Han har ikke vært noe uforutsigbar eller hatt redflags på andre ting, men det gjør meg jo litt forvirret at han ikke holder samtaler over melding. Anonymkode: 0323d...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #6 Del Skrevet 2. mars Du sier vennene hans sier han ikke snakker med andre, du tror de vet alt om han? Han er ikke interessert nok og prater med flere. Anonymkode: a4d3a...0d8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #7 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du sier vennene hans sier han ikke snakker med andre, du tror de vet alt om han? Han er ikke interessert nok og prater med flere. Anonymkode: a4d3a...0d8 Det kan godt hende han gjør det altså. men klarer liksom ikke få det liksom til å stemme at han skulle sakt noe som ikke stemmer til både "gutta" og resten av vennegjengen. vi har vært sammen over flere dager, da har jeg aldri sett han chatte noe særlig med noen i det hele tatt, verken venner, familie eller evt. andre. Og han er heller ikke redd for å åpne meldinger, eller snap sånn at jeg ser det når vi er sammen. Å når han har gjort det har jeg aldri sett noen andre kvinner jeg ikke vet hvem er… jeg vet også at det ikke bare er meg han er dårlig til å svare på melding altså, det gjelder alle også de nærmeste venne hans.. Anonymkode: 0323d...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #8 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan godt hende han gjør det altså. men klarer liksom ikke få det liksom til å stemme at han skulle sakt noe som ikke stemmer til både "gutta" og resten av vennegjengen. vi har vært sammen over flere dager, da har jeg aldri sett han chatte noe særlig med noen i det hele tatt, verken venner, familie eller evt. andre. Og han er heller ikke redd for å åpne meldinger, eller snap sånn at jeg ser det når vi er sammen. Å når han har gjort det har jeg aldri sett noen andre kvinner jeg ikke vet hvem er… jeg vet også at det ikke bare er meg han er dårlig til å svare på melding altså, det gjelder alle også de nærmeste venne hans.. Anonymkode: 0323d...6a3 Da må du lære å leve med det eller la han gå, da du har behov for mer enn en som sporadisk svarer deg. Så enkelt er det. ofte er det man reagerer på i starten som også er grunnen til at det blir slutt senere. Anonymkode: a4d3a...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #9 Del Skrevet 3. mars De felles vennene deres kan ikke med sikkerhet si eller garantere at han ikke snakker med andre utenom deg. Anonymkode: 2a132...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 3. mars #10 Del Skrevet 3. mars Du er backup. Garanterer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #11 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): De felles vennene deres kan ikke med sikkerhet si eller garantere at han ikke snakker med andre utenom deg. Anonymkode: 2a132...5e6 Nei, selvfølgelig ikke. Skjønner bare ikke hvorfor han da skulle løyet til "gutta" om å ikke snakke med flere. En ting er jo om det hadde vært til meg han sa det, men når det er hans nærmeste får jeg det liksom ikke til å stemme at han skulle snakket usant om disse tingene. Anonymkode: 0323d...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #12 Del Skrevet 3. mars Fant80 skrev (6 minutter siden): Du er backup. Garanterer det. han er på ingen måte en typisk på leit etter dame fyr, å dater egentlig ikke. Han er heller ikke en som sjekker opp jenter på byen, å han bruker ikke dating apper. Han er ganske innadvendt, og kun sosial innenfor egen krets. Jeg vet også at jeg er den eneste han har vært intim med i løpet av det siste halvannet året. Så får ikke det til å gå helt opp at jeg skulle vært en backup heller. Anonymkode: 0323d...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #13 Del Skrevet 3. mars Han er introvert? Da kan det hende at han ikke har samme behov som deg for kontakt. Kanskje han synes det holder lenge med et par meldinger, og så bare fortsetter du, og det gidder ikke han. Dere har ulike behov. Det sagt, så kan det tenkes at han ikke er like interessert som deg, i og med at han ikke synes det er så viktig med mye kontakt. Når man er forelsket vil man gjerne ha mest mulig med den man liker å gjøre, så der er han litt uvanlig, ja... Anonymkode: 47086...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå