AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Har noen hatt covid etterfulgt av vond hals og hoste i over 3 måneder/ evt lenger? Jeg vet ikke om jeg har hatt covid nylig, har ikke vært skikkelig syk heller, bare hatt vond hals, slimdannelse i halsen og hoste i 3 mnd. Det som drar i retning covid-tanken, er at jeg har mistet smakssansen, ingen smaker noe særlig. Kan man ha vond hals såpass lenge hvis man har hatt covid? Erfaringer med dette? Anonymkode: 1b7ad...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorthstudios Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Ved langvarig hoste er det anbefalt å oppsøke lege. Kan være lungebetennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden sorthstudios skrev (Akkurat nå): Ved langvarig hoste er det anbefalt å oppsøke lege. Kan være lungebetennelse. Jeg har vært hos lege, og har også tatt røntgen av lungene, og det viste ingen lungebetennelse. Er henvist til ØNH, men det tar tid å få time, og jeg er bekymret for hva det kan være. Derfor spør jeg her🙂 Anonymkode: 1b7ad...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorthstudios Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har vært hos lege, og har også tatt røntgen av lungene, og det viste ingen lungebetennelse. Er henvist til ØNH, men det tar tid å få time, og jeg er bekymret for hva det kan være. Derfor spør jeg her🙂 Anonymkode: 1b7ad...4f8 Uff, skjønner godt at du er bekymret! Bra at røntgen er blitt tatt (det burde være mulig å se lunge kreft på røntgen). Håper du får time og svar på hva som er galt så snart som mulig. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden sorthstudios skrev (6 minutter siden): Uff, skjønner godt at du er bekymret! Bra at røntgen er blitt tatt (det burde være mulig å se lunge kreft på røntgen). Håper du får time og svar på hva som er galt så snart som mulig. God bedring! Tusen takk. Det verste symptomet er vond hals, så det er kreft i halsen jeg er mest redd for. Tror ikke det ville vist på lungerøntgen? Anonymkode: 1b7ad...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå