AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har både jobbet og studert mye og aldri vært syk, men rundt jul ble jeg plutselig ekstremt syk og ble denne uka diagnostisert med en kronisk sykdom som gir mange symptomer som gjør hverdagen ekstremt tøff. Heldigvis kan man ta medisiner som gjør at man sannsynligvis vil føle seg helt bra igjen, men de kan ta alt fra noen uker til et par måneder før de fungerer helt, og da er jeg omtrent i eksamenstiden og har mistet alt av studier før det. Jeg begynte å ta dem denne uka. Dette semesteret har jeg ikke vært på noen forelesninger. Det er mulig jeg klarer å ta ett fag fordi jeg har en del kunnskap i det og liker det godt, men det blir helt umulig å ta alt. Jeg satt og googlet og fant ut av dette med sykestipend. Jeg ser at det er noe man søker om etter semesterslutt, men bør jeg ordne legeerklæring nå på at jeg har blitt syk eller gjør jeg alt på slutten? Jeg vet jo ikke nøyaktig hvor lenge jeg kommer til å føle meg dårlig. Anonymkode: 8e957...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå