AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Skriver dette som en advarsel! Jeg var så «lur» å falt for fristelsen til å ta filler og botox i munnvikene for å redusere rynker og sur munn. Resultatet av filler ble et greit resultat, men å sette botox der, er det dummeste jeg kunne ha gjort! Resultatet ble etter at botox’n begynte å virke er at jeg ikke klarer å snakke klart, smiler rart og ser helt skjev ut i munn. KJEMPE FLAUT! Nå er det bare å vente til virkningen forsvinner.. Helt utrolig at de foreslår en slik type behandling?! Jeg får skylde meg selv og ta lærdom av det.🙈😂 Så IKKE fall for fristelsen hvis du tenker på å sette botox rundt munn! Anonymkode: cebb4...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Du og Carola! Anonymkode: 1ac5c...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Har opplevd det samme, gikk nesten 3 mnd før jeg ble helt bra igjen. Det handler om musklene de setter botoxen i varierer hos enkelte av oss, de ligger litt annerledes og dermed treffer de feil muskler som fører til at helt feil muskler lammes. Jeg fikk ikke til å smile, maten havnet ned mellom tennene og kinnene, og jeg så helt slagrammet ut en hel sommer. ALDRI igjen!! Anonymkode: 0aadc...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå