AnonymBruker Skrevet 1. mars #21 Del Skrevet 1. mars Å vise at hun liker det, og at hun ikke har noe i mot at en kommer i munnen. Og at hun svelger. Tenner er selvsagt en uting. Liker hun det ikke er det mye bedre at hun ikke suger Anonymkode: 4abc5...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #22 Del Skrevet 1. mars Nå er ikke jeg så opptatt av å bli sugd, da det gir meg lite. Men jeg går ut i fra at det er som det meste av sex. Jo mer dama viser at hun faktisk liker det, jo bedre. Anonymkode: 4ea2b...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #23 Del Skrevet 1. mars Min mann tenner på meg og synet av meg. Ergo trenger jeg ikke suge for å få han i gang. Anonymkode: 5aef8...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #24 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Da tror jeg ikke du kjenner deg selv så godt som man gjør med leppene. Dere blir hardere når dere nærmer dere å komme, særlig pungen. Det strammer seg. Sikkert ikke nok til at du selv kjenner det med hånden din, men menn strammes ekstra når de kommer og like før. Det er lett å kjenne det i munnen der man er mye mer sensitiv og det skal liten endring til før man merker det. Alle jeg har sugd har vært steinharde, men de blir likevel enda et hakk strammere før de kommer. Og pungen blir tydelig strammere. Det er jo bekkenbunnsmuskler som virker på dere også, men dere er sjelden i kontakt nok med den muskulaturen til at dere merker det selv. Og sæden kommer jo ut via et støt/pump, det er mekanismer der man lett kan merke.. Anonymkode: f7c89...07c Min mann er ikke helt slik. Han kan faktisk bli litt mindre hard rett før han kommer eller hvis jeg edger han. Anonymkode: 094be...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #25 Del Skrevet 1. mars At hun suger mens hun står med knærne vedsiden av magen min sånn at jeg kan ta på fitta hennes mens hun suger. 69 er også digg, men da blir jeg altfor opptatt av å slikke om mister litt fokus på suginga hun holder på med. Liker egentlig alt, forsiktig, hardt, fort, sakte, hele i munnen, kunn hode. Dama varierer og kan jobben sin, av og til guider jeg litt, men ikke fordi hun gjør noe feil, men mer at nå hadde det vært jævelig deilig om du leiker med tunga rundt hodet. Alt det er veldig deilig og digg å ligge der å bare nyte, men når det er på tide å komme så endrer vi taktikk. Da runker hun meg fort mens hun suger og slikker på ballene, lysken og ned mot rumpa, gjerne i rumpa også. Er veldig godt når hun presser tunga hardt på området mellom pung og anus. Også har jeg fingrene i fitta hennes mens hun klemmer sånn at jeg kjenner at det strammer rundt fingra. Har egentlig death grip, så har måtte runke på en spesifikk måte for å komme, kom aldri inni damer, har ikke gjort det på sikkert 25år, men nå har det løsna, kommer både inni ho og når ho runker med den suginga og sleikinga, men har ikke fått til at ho suger meg på vanlig måte sånn at jeg kommer i munnen hennes enda, men vi jobber med det. Jeg runker og hun står klar til å gape over å ta siste innspurten 😅 Digg det også, men gleder meg til vi får det til 100%. Anonymkode: 5ecd3...31b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #26 Del Skrevet 2. mars Min preferanse (M36) er variasjon mellom: - Rolig suging/slikking på penishodet og åpningen mens munnen er lukket rundt. Gjerne mye tungebevegelse med litt kraft. Tilhørende runkebevegelse er ikke så viktig, men i så fall sakte. - Runking i rolig tempo mens tunga prober tuppen av penishodet og slikker litt rundt på toppen Bonus for samtidig rolig ballemassasje Bonus for å leve seg litt inn og gi meg følelsen av at det «smaker godt» eller at du vil smake og slikke så mye som mulig Bonus å få føle at du vil at jeg skal komme i munnen din og få lov til det Anonymkode: 145ca...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 2. mars #27 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Min mann er ikke helt slik. Han kan faktisk bli litt mindre hard rett før han kommer eller hvis jeg edger han. Anonymkode: 094be...e05 Hei. Ja det viser at vi menn faktisk er veldig forskjellige da. Edging er det som gjør meg hardest. Blowjob er ikke så stort for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå