Gå til innhold

Menn: Hvordan liker dere å bli sugd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er en perfekt blowjob for deg? 

K45

Anonymkode: 40259...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En perfekt blowjob er å få komme i munnen. Lek med tunge rund hodet og tuppen/strengen, variert sugestyrke, rolige rytmiske bevegelser. Vise at du liker å gjøre det.

Anonymkode: b6add...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er utrolig forskjellig fra mann til mann. I mine tre siste forhold har det vært veldig ulikt. Han siste måtte rett og slett si au et par ganger fordi jeg hadde lært meg å være mye mer hardhendt med de to andre. 

Han ene likte mer standard, inn og ut, rundt hodet, og slikke/suge pungen. Kom aldri via blowjob alene og måtte runke ham ganske mye om han skulle komme. 

Han andre likte mest å se meg gjøre det, st jeg var frekk, kikket opp på ham, at jeg var ivrig, nøye på å dra forhuden langt tilbake og suge mer intenst. Likte det litt hardere gjerne med et ganske fast grep om pungen. Kunne like å holde hodet mitt litt, presse meg ned (men aldri på en vond måte). 

Den siste er mer ømfintlig. Liker det roligere, liker mye variasjon, liker at jeg tar ham lett på pungen, liker at jeg tar ham mer sakte og dypt, mer tunge og vått, bløtt. Den enkleste å suge sånn sett, blir ikke så sliten av det og kan holde ut lenger. Han bruker også å hjelpe til og støte litt dypt av og til, sakte og forsiktig så jeg ikke mister kontroll. Det har ingen av de andre gjort. Jeg likte det overraskende godt - at han hjalp til både med dybde og tempo

Anonymkode: f7c89...07c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva er en perfekt blowjob for deg? 

K45

Anonymkode: 40259...6c2

at både leppene og tunga blir brukt. Men egentlig er det ikke veldig viktig for meg og kan også være deilig å bli ronket av ei som kan det.

Endret av feliek54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lenge (noen min) og sakte. Ikke tenner. Bruk tunga, se opp på mannen av og til. Slikk lengre nede også

Anonymkode: 3f9ff...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er relativt lett å finne ut hva han liker. Mannen liker det du gjør når han blir hardere og større i munnen din. Klikk etter det - da har du oppskriften på ham. Kan også kjenne etter når pungen strammer seg. Kjenner du ingen av de tingene gjør du det feil. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er relativt lett å finne ut hva han liker. Mannen liker det du gjør når han blir hardere og større i munnen din. Klikk etter det - da har du oppskriften på ham. Kan også kjenne etter når pungen strammer seg. Kjenner du ingen av de tingene gjør du det feil. 

Nei, det er jeg ikke enig med. Jeg er maksimum steinhard fra første sekund, og hva hun gjør endrer ikke på det.

Den eneste måten å vite om man gjør noe riktig, er å spørre.

Anonymkode: 98c11...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er jeg ikke enig med. Jeg er maksimum steinhard fra første sekund, og hva hun gjør endrer ikke på det.

Den eneste måten å vite om man gjør noe riktig, er å spørre.

Da tror jeg ikke du kjenner deg selv så godt som man gjør med leppene. Dere blir hardere når dere nærmer dere å komme, særlig pungen. Det strammer seg. Sikkert ikke nok til at du selv kjenner det med hånden din, men menn strammes ekstra når de kommer og like før. Det er lett å kjenne det i munnen der man er mye mer sensitiv og det skal liten endring til før man merker det. 

Alle jeg har sugd har vært steinharde, men de blir likevel enda et hakk strammere før de kommer. Og pungen blir tydelig strammere. Det er jo bekkenbunnsmuskler som virker på dere også, men dere er sjelden i kontakt nok med den muskulaturen til at dere merker det selv. Og sæden kommer jo ut via et støt/pump, det er mekanismer der man lett kan merke..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da tror jeg ikke du kjenner deg selv så godt som man gjør med leppene. Dere blir hardere når dere nærmer dere å komme, særlig pungen. Det strammer seg. Sikkert ikke nok til at du selv kjenner det med hånden din, men menn strammes ekstra når de kommer og like før. Det er lett å kjenne det i munnen der man er mye mer sensitiv og det skal liten endring til før man merker det. 

Alle jeg har sugd har vært steinharde, men de blir likevel enda et hakk strammere før de kommer. Og pungen blir tydelig strammere. Det er jo bekkenbunnsmuskler som virker på dere også, men dere er sjelden i kontakt nok med den muskulaturen til at dere merker det selv. Og sæden kommer jo ut via et støt/pump, det er mekanismer der man lett kan merke..

Okey, jeg trur kanskje jeg skjønner hva du mener. Det er "knipemuskelen" vår du kjenner. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruk gjerne hånden under pungen og prostata, en finger i rompa da gjør susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Okey, jeg trur kanskje jeg skjønner hva du mener. Det er "knipemuskelen" vår du kjenner. 🙂

Er nok det. Når det skjer bruker jeg å roe ned igjen. For p holde ham lenger. Men med ny partner er det det jeg leter etter, hva gjør jeg som gir den stammingen. Da er det riktig. Smart å stoppe og fortsette og stoppe og fortsette når man først finner det. 

Å lete etter precum van også være et tegn, men det variere så mye fra mann til mann og også med alder at det ikke alltid er et like godt tegn. Men de gangene det inntreffer vet man også man gjør noe riktig. Liker derfor den smaken, det er på en måte en "belønning", viser man er på rett vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ENGASJEMENT!!! 
— og en genuin følelse å den som suger, liker det — og viser det med konfirmerende blikk og kroppsspråk. Mao. hvis du oppriktig liker å suge kuk, da er du en enhjørning allerede. 

Anonymkode: 18842...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg vet, typen får orgasme som nesten blåser hodet av han med kuken i munnen og fingeren i rumpa 

Anonymkode: b1562...ff7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det som er mest opphissende er egentlig om dama viser at hun liker å suge. Om hun gjør det “med liv og lyst” og viser både med blikk og handling at hun vil at du skal nyte og at hun er kåt.

Deepthroat gir meg ingenting, men både veldig rolig og lekent og litt raskere tempo er digg. Kos med ballene samtidig er en sikker vinner, å leke litt med tunga på dem er også godt.  Runking med hånda mens en suger ytterst gir meg mindre, vil heller at munn og tunge brukes både på skaft, frenulum og hodet (“sideveis suging”) om dere skjønner. Jeg liker å støte forsiktig imot, det skjer nesten automatisk at bekkenet begynner å bevege seg litt. Det aktiverer også flere muskler i skrittet og sender mer blod ned dit. 
om jeg suges til utløsning så blir jeg veldig fort veldig sensitiv, så liker ikke voldsom runking “gjennom” orgasmen, men heller bare rolig stimuli med munn/tunge, evt at jeg kommer i munnen.

Anonymkode: eab25...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke stikk finger i rumpa på noen uten å spørre om det er greit. Noen elsker det, noen virkelig hater slikt. 

Spør mannen du suger hvordan han liker det. Ingen menn liker det nøyaktig likt er min erfaring. 

Anonymkode: 1185e...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke stikk finger i rumpa på noen uten å spørre om det er greit. Noen elsker det, noen virkelig hater slikt. 

Spør mannen du suger hvordan han liker det. Ingen menn liker det nøyaktig likt er min erfaring. 

Anonymkode: 1185e...303

Kose med penishodet....Slikke litt, suge lett...Gjerne sette deg oppå...

Anonymkode: bfe2c...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...