AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar Etter et 4 års langt forhold hvor både kommunikasjonen, hva vi ville med fremtiden og sexen så og si var null eksisterende det siste året valgte jeg å gå. Jeg hadde virkelig prøvd i flere år og kjempet for oss og forholdet, men til slutt ga jeg opp og gikk. Må å nevne at det var slutt en gang mellom der grunnet de samme tingene. Det ble en forbedring de første mnd jeg tok han tilbake for så å gå tilbake til samme trall. Det var en lettelse å klare å gå, samtidig en liten sorg de første ukene. Det har nå vært slutt i ca 2 mnd og jeg lurer på om jeg skal prøve meg ut på dating markedet. Er det for tidlig etter et brudd å date? og i respekt av han holder jeg litt igjen. Vet han sliter med savn fortsatt. Anonymkode: ba806...0cb
Veivalg Skrevet 28. februar #2 Skrevet 28. februar Det vet du vel bare selv. Hvis du er klar for date, så er det vel ingen som kan stoppe deg.
AnonymBruker Skrevet 1. mars #3 Skrevet 1. mars Hvis du er klar selv, så hopp i det. Du trenger ikke ta hensyn til eksen din. Dere er ikke sammen Anonymkode: 0dd4f...366
AnonymBruker Skrevet 1. mars #4 Skrevet 1. mars Det er som de andre sier bare du som må kjenne etter selv. ☺️ Jeg begynte å date tre måneder etter bruddet, og fikk ny kjæreste etter syv måneder. Jeg kjente også på lettelse etter bruddet, selv om det også var sorg. Hvis du har begynt å tenke på å gå videre og date igjen, tenker jeg at du burde gjøre det. ☺️ Da finner du fort ut om det er for tidlig eller ikke. Lykke til, og ny livet som singel når du er det! 😉🌸 Anonymkode: 09f65...bf9
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Skrevet 2. mars Jeg har ikke vært klar for noe nytt før nå 3 år etter samlivsbrudd med barn inni bilde. Har datet før men ikke klart å få følelser for noen. Det skjer når du er klar, skader uansett ikke å date litt😃 Anonymkode: 2aa39...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå