AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Har nå hatt tre mageknip ish smerter på 20 min som varer i ca 1 minutt. satt meg på do, ingenting kom. Men var helt j*vlig å sitte der med smertene. Kan rier oppleves som mageknip? Anonymkode: 9ea1c...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Det kan det kanskje, man opplever det forskjellig. For meg var det mer som kraftige mensensmerter. Kjenner du om magen blir hard? Anonymkode: a24ed...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det kan det kanskje, man opplever det forskjellig. For meg var det mer som kraftige mensensmerter. Kjenner du om magen blir hard? Anonymkode: a24ed...7f6 Ja den blir hard☺️ Anonymkode: 9ea1c...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja den blir hard☺️ Anonymkode: 9ea1c...16b Da høres det ut som livmoren jobber ja. Hvilken uke er du i? Anonymkode: a24ed...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå