AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Kan noen hjelpe meg, skjønner ikke noen ting? Oppvaskmaskinen vasker men tørker ikke etter vask. Hvilken knapper eller triks gjelder? Finner ikke boka som fulgte med.. Anonymkode: e15e0...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Har du prøvd et annet program enn eco? Evt kan du poste produktnavnet/bilde av produktnummeret her, så vi kan finne en digital brukermanual Anonymkode: b4b07...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har du prøvd et annet program enn eco? Evt kan du poste produktnavnet/bilde av produktnummeret her, så vi kan finne en digital brukermanual Anonymkode: b4b07...19e Jeg har ikke brukt eco men den på 65 grader som bruker 1 time. Da vasket den fint men alt var vått da programmet var ferdig. Så prøvde jeg en gang til med både 65 grader (1 time) men i tillegg trykket jeg på 3. knapp på knappene på høyre side. Var like vått etter endt program.. Dette er en Siemens integrert type: SL6P1S Anonymkode: e15e0...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan noen hjelpe meg, skjønner ikke noen ting? Oppvaskmaskinen vasker men tørker ikke etter vask. Hvilken knapper eller triks gjelder? Finner ikke boka som fulgte med.. Anonymkode: e15e0...5b5 Da finner du navn og nummer på maskinen din, bruker Google og finner bruksanvisningen. Så finner du òg ut av problemet. Husk og på at glansemiddel hjelper på å få tørket oppvasken. Anonymkode: 11a74...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå