Gå til innhold

Siemens oppvaskmaskin tørkefunksjon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan noen hjelpe meg, skjønner ikke noen ting? Oppvaskmaskinen vasker men tørker ikke etter vask. Hvilken knapper eller triks gjelder? Finner ikke boka som fulgte med.. 

IMG_3117.jpeg

Anonymkode: e15e0...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du prøvd et annet program enn eco? Evt kan du poste produktnavnet/bilde av produktnummeret her, så vi kan finne en digital brukermanual 

Anonymkode: b4b07...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har du prøvd et annet program enn eco? Evt kan du poste produktnavnet/bilde av produktnummeret her, så vi kan finne en digital brukermanual 

Anonymkode: b4b07...19e

Jeg har ikke brukt eco men den på 65 grader som bruker 1 time. Da vasket den fint men alt var vått da programmet var ferdig. Så prøvde jeg en gang til med både 65 grader (1 time) men i tillegg trykket jeg på 3. knapp på knappene på høyre side. Var like vått etter endt program.. 

Dette er en Siemens integrert type: SL6P1S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan noen hjelpe meg, skjønner ikke noen ting? Oppvaskmaskinen vasker men tørker ikke etter vask. Hvilken knapper eller triks gjelder? Finner ikke boka som fulgte med.. 

IMG_3117.jpeg

Da finner du navn og nummer på maskinen din, bruker Google og finner bruksanvisningen. Så finner du òg ut av problemet. 
Husk og på at glansemiddel hjelper på å få tørket oppvasken. 

Anonymkode: 11a74...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...