Gå til innhold

Kan det bli en løsning på krigen i Ukraina?

Alyanna

Anbefalte innlegg

Forventet en løsning idag men nå ser det ille ut, spørsmålet er da hva som kan redde denne situasjonen nå ? Er det håp eller et vi i direkte fare nå?

Tenker på hvor utrygge er vi i Norge nå? Vurderer nesten å flykte ut fra Europa 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en skummel utvikling. Jeg tenker vi ikke er utrygge i Norge. Putin er nå i en såpass god posisjon at han ikke vil vurdere å eskalere krigen utenfor Ukraina tror jeg. 

Veldig trist for Ukraina.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athod skrev (3 timer siden):

Det var en skummel utvikling. Jeg tenker vi ikke er utrygge i Norge. Putin er nå i en såpass god posisjon at han ikke vil vurdere å eskalere krigen utenfor Ukraina tror jeg. 

Veldig trist for Ukraina.

Putin koser seg med bobler han nå! Men på sikt kan det være skummelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alyanna skrev (13 timer siden):

Forventet en løsning idag men nå ser det ille ut, spørsmålet er da hva som kan redde denne situasjonen nå ? Er det håp eller et vi i direkte fare nå?

Tenker på hvor utrygge er vi i Norge nå? Vurderer nesten å flykte ut fra Europa 

Vi er ikke utrygge pga. Russland i allefall. Media prøver å hjernevaske folk til å tro at Russland, som på tre år knapt har kontroll over 20% av Ukraina, plutselig skal angripe hele Europa og vi må alle snakke russisk. Insane gaslighting. Russland er så svekket, og likevel skal de magisk styre hele Europa. Folk som tror på denne propagandaen er jo dumme.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi behøver å frykte Russland. Russland er så svekket av tre års krig i Ukraina, at de neppe har kapasitet til å gå til angrep på Norge eller andre europeiske land. 

Derimot har vi all grunn til å frykte norske politikere. Krigspropagandaen fra norske politikere går på høygir. Det norske oljefondet kommer antagelig til å ryke. Støre, Solberg, Melby og Hjermstad overbyr hverandre når det gjelder bistand til Ukraina. Det ville ikke forbause meg om norske politikere stiller hele oljefondet til disposisjon for Ukraina. Etter uttalelsene deres det siste døgnet, så er de gale nok til det.  Vi nordmenn bør forberede oss på å gå fattigdommen i møte.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rick skrev (4 timer siden):

Jeg tror ikke vi behøver å frykte Russland. Russland er så svekket av tre års krig i Ukraina, at de neppe har kapasitet til å gå til angrep på Norge eller andre europeiske land. 

Derimot har vi all grunn til å frykte norske politikere. Krigspropagandaen fra norske politikere går på høygir. Det norske oljefondet kommer antagelig til å ryke. Støre, Solberg, Melby og Hjermstad overbyr hverandre når det gjelder bistand til Ukraina. Det ville ikke forbause meg om norske politikere stiller hele oljefondet til disposisjon for Ukraina. Etter uttalelsene deres det siste døgnet, så er de gale nok til det.  Vi nordmenn bør forberede oss på å gå fattigdommen i møte.

Amen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...