AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hørte bare vedkommende sa til en kamerat ..Tine kommer til fredag så da passer det ikke at du kommer. Jeg aner ikke hvem Tine er. Venn? Knullekompis? Greia er at på jobben så har han stirret mye og smiler ekstra mye til meg. Jeg har oppfattet det som at han har litt ekstra interesse for meg. Jeg er også interessert i han. Men når jeg hørte dette, så lurer jeg. Hvem er han egentlig? Har han dame selskap i helgene? og virker oppriktig interessert i meg? Hva ville dere tenkt? Jeg vet han bor alene. Ville dere prøvd å glemme hele fyren? Kanskje det er dama hans som kommer? Hva skal jeg gjøre videre? Anonymkode: 1975a...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Kanskje det er søstra? Tanta? Datra? Ett forslag vil være å prøve snakke med han? Første bud vil jo være å bli kjent med han... Du kan ikke være mye interessert når du ikke prøver finne ut om han en singel engang. Anonymkode: 7c261...c1e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg hørte bare vedkommende sa til en kamerat ..Tine kommer til fredag så da passer det ikke at du kommer. Jeg aner ikke hvem Tine er. Venn? Knullekompis? Greia er at på jobben så har han stirret mye og smiler ekstra mye til meg. Jeg har oppfattet det som at han har litt ekstra interesse for meg. Jeg er også interessert i han. Men når jeg hørte dette, så lurer jeg. Hvem er han egentlig? Har han dame selskap i helgene? og virker oppriktig interessert i meg? Hva ville dere tenkt? Jeg vet han bor alene. Ville dere prøvd å glemme hele fyren? Kanskje det er dama hans som kommer? Hva skal jeg gjøre videre? Anonymkode: 1975a...f4e Du vet ikke hvem Tine er fordi du ikke har noe med hvem Tine er. Folk man jobber med har et helt privatliv på siden av jobben. Dersom du er interessert i en kollega, og dere ikke er plassert slik at det er uetisk å forfølge en relasjon, så setter du deg ned og tenker - grundig - over om du er villig til å bytte jobb. Dersom ja? Da fisker du om han er ledig og i så fall om han er interessert. Og når han sier nei så tar du det for god fisk. Og, du? Du vet absolutt null om denne personen. Du vet ikke engang om han har partner og 5 unger, liksom. Du er ikke «interessert». For å være interessert må man kjenne noen, fordi man jo ikke er «interessert» i et par biceps og en sexy rumpe. Man er interessert i en person, og den aner du intet om. Det du er heter «kåt». La oss gi ting riktig merkelapp. Anonymkode: ee27c...6ff 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde tenkt at du har tatt hans høflighet for interesse. Anonymkode: 6469c...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Kåt Anonymkode: 8b922...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Kan du ikke spørre hva han skal i helgen da? Anonymkode: 92bea...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Så fyren smiler ekstra til deg? Oi, kjære vene.... Det holder ikke til lunsj en gang Du må jo faktisk ha en dialog og faktisk kommunisere at du er keen på han, og spørre om han kunne tenke seg å ta en øl eller en Pepsi med deg en dag. Tine må få lov til å komme på besøk til en fyr du ikke har tatt på balla en gang. Anonymkode: 748b0...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå