AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Har vanligvis rett på perm til barnehagetilvenning, men da har jeg vært tilbake i jobb før jeg tok de tre dagene med tilvenning. Hvordan blir det dersom jeg ikke er tilbake i jobb men legger tilvenningsdagene rett etter ulønnet foreldrepermisjon? Altså de tre siste dagen før jeg startet i jobb igjen. Om noen skjønnet det da🙈😅 Anonymkode: e5a9f...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Dette er vel en form for velferdspermisjon jobben din tilbyr. Da er det litt opp til arbeidsplassen men hos oss er det iallfall ikke noe krav om å ha jobbet x antall dager før man kan bruke velferdspermisjon. Vi må bare søke på forhånd når det er snakk om hele dager. Så jeg ville bare sendt en søknad til jobben om de 3 dagene med en gang du vet hvilke datoer det er snakk om Du får vel ikke oppstartsdato helt ennå. Anonymkode: 6fa1f...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Her fikk Jeg det. Hadde da vært i permisjon+lønnet og ulønnet ferie. Anonymkode: f7deb...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå