Fountaine Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden (endret) https://www.vg.no/nyheter/i/kwLQeB/kommentatorer-om-moetet-mellom-trump-og-zelenskyj-i-det-hvite-hus https://www.nrk.no/norge/hissig-stemning-mellom-trump-og-zelenskyj_-_-det-er-full-krangling-for-apen-scene._-1.17320809 Synes dere Trump og Vance var urimelig og uhøflig ovenfor Zelenskyj? Endret 6 timer siden av Fountaine 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Ja 36 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buffelo Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Svaret på det er JA ! Sjokkerende, og eit vitnesbyrd om at det politiske verdenskartet har endret som gir grunn til allvorlige bekymringer. Endret 8 timer siden av Buffelo 37 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tiger Jack Skrevet 7 timer siden Populært innlegg #4 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Vil si at dette definitivt var spikeren i kista for alliansen mellom Europa og USA. Det er ingen so helst tvil om at Trump og Vance er Putins hunder. Europa må snarest erkjenne at nå må vi stå sammen og klare oss selv. Trump er rett og slett peise hakke gal, og det er helt ufattelig at han fortsatt har så stor støtte der borte (og til og med her til lands). Endret 7 timer siden av Tiger Jack 53 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Absolutt. Det var helt motbydelig å se på, men at Trump og Vance er de moralske taperne her, skjønner de ikke selv en gang, det er det litt humor i - tross alt 25 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Jeg synes det var helt på sin plass. Skulle bare ønske Trump kunne gjøre det samme med Netanyahu. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Ja, herregud. Motbydelige både Trump og Vance. Og den barnslige tilnærmingen til problemet, og vi hører jo tydelig at de ikke har noe dybdekunnskap om denne konflikten. 33 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Sjokoladepenge skrev (1 minutt siden): Jeg synes det var helt på sin plass. Skulle bare ønske Trump kunne gjøre det samme med Netanyahu. Beklager, jeg skal rette det opp for deg. Trump snakket altså med Zelenskyj, ikke Putin. Jeg skjønner at de to lett kan forveksles. 35 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Jeg synes begge gjorde en dårlig figur - Zelenkyj burde vært litt mer ydmyk og takknemlig for å få Trump over på sin side - det var veldig utaktisk av ham og han har nok overvurderte Europas støtte - de kan faktisk ikke erstatte USA uansett hvor mye de ønsker det - Ukraina klarer seg ikke uten Starlink OG ukrainske menn ønsker faktisk ikke å slåss lengre. Så kan man spekulere i om Zelensky er litt engstelig for hva som evt kommer frem om all rikdommen han har tilegnet seg under krigen - når krigen tar slutt. Mye av støtten har jo mystisk "forsvunnet" - litt som bistandsmidlene.... Når det er sagt synes jeg Trump og Vance likevel burde klart å oppføre seg voksent og svare ham skikkelig. Det som skjedde etterpå var visst at Zelensky og rådgiverne hans gikk inn på et annet rom i det hvite hus - og sikkerhetsvakter kom og bad dem dra derfra....fra BBC... 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Sportydame skrev (3 minutter siden): Jeg synes begge gjorde en dårlig figur - Zelenkyj burde vært litt mer ydmyk og takknemlig for å få Trump over på sin side - det var veldig utaktisk av ham og han har nok overvurderte Europas støtte - de kan faktisk ikke erstatte USA uansett hvor mye de ønsker det - Ukraina klarer seg ikke uten Starlink OG ukrainske menn ønsker faktisk ikke å slåss lengre. Så kan man spekulere i om Zelensky er litt engstelig for hva som evt kommer frem om all rikdommen han har tilegnet seg under krigen - når krigen tar slutt. Mye av støtten har jo mystisk "forsvunnet" - litt som bistandsmidlene.... Når det er sagt synes jeg Trump og Vance likevel burde klart å oppføre seg voksent og svare ham skikkelig. Det som skjedde etterpå var visst at Zelensky og rådgiverne hans gikk inn på et annet rom i det hvite hus - og sikkerhetsvakter kom og bad dem dra derfra....fra BBC... Er det mulig - du tror Zelensky ofrer liv og helse fordi han skal bli rik... Europas støtte blir enda tydeligere nå. Det ser man i en samlet reaksjon fra Europeiske politikere, med unntak a despoten i Ungarn. 29 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Rystende av Trump og Vance. Ikke bra i det hele tatt. Jeg er regelrett bekymret etter det møtet. Og Trump og Vance møter motstand fra EU-topper og europeiske statsledere nå, herav på X. Så nå ligger det an til en kollisjon mellom USA og EU også. Tror dette møtet var starten på noe verre... og ikke fred. 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Mezzosoprena skrev (6 minutter siden): Beklager, jeg skal rette det opp for deg. Trump snakket altså med Zelenskyj, ikke Putin. Jeg skjønner at de to lett kan forveksles. Først og fremst så stemmer det ikke at Zelenskij og Putin lett kan forveksles. Du trenger altså ikke å rette opp i noe som helst. Zelenskij trenger å ydmykes, han har sendt en million av sine landsmenn i døden. Det er en skam. Han fortjente absolutt å bli møtt på den måten han ble av Trump og Vance. (At Trump skulle behandle Netanyahu på samme måte er selvsagt bare ønsketenkning fra min side 🙁) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeveMannen Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Lurer på om at det at Zelenskyj sa noe i retning av at "USA også vil føle på konsekvensene" var en glipp på grunn av dårlig språkforståelse fra hans side. Det var jo først da at Trump tennte på alle pluggene, og han oppfattet det sikkert som en dårlig skjult og frekk trussel fra Zelenskyj. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyond the Scoop Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Verken Vance eller Trump var overhodet ikke interessert i høre Zelenskyy sine svar på deres ørten spørsmål og påstander som de bombarderte han med. De avbrøt han hele tiden. Disse to amerikanere er bøller og kunnskapsløse. Putin koser seg nå. 23 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Vondt å se på🥲 14 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Sjokoladepenge skrev (1 minutt siden): Først og fremst så stemmer det ikke at Zelenskij og Putin lett kan forveksles. Du trenger altså ikke å rette opp i noe som helst. Ironi er du ikke spesielt god på? Zelenskij trenger å ydmykes, han har sendt en million av sine landsmenn i døden. Det er en skam. Han fortjente absolutt å bli møtt på den måten han ble av Trump og Vance. Dette fortjener ingen kommentar! (At Trump skulle behandle Netanyahu på samme måte er selvsagt bare ønsketenkning fra min side 🙁) Det er jeg enig med deg i! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Johan uten land skrev (2 minutter siden): Er det mulig - du tror Zelensky ofrer liv og helse fordi han skal bli rik... Europas støtte blir enda tydeligere nå. Det ser man i en samlet reaksjon fra Europeiske politikere, med unntak a despoten i Ungarn. Jeg tror han utnytter sin situasjon for å tilegne seg midler ja - det er ikke uvanlig i visse kretser der borte har jeg hørt 😉 Om han stod opp for folket hadde han også hørt på de som ikke ønsker å kjempe mer - jeg så en dokumentar igår om en "nordmann" som lærte opp styrkene der nede - han sa det rett ut: mange bare flykter fra frontlinjen- de orker ikke kjempe. Hva tenker du forresten alternativet til Starlink og amerikanske missiler er? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden De to oppførte seg som de sikkert også gjorde på high school i sin tid: mobbet den lille, kvisete nerden for å kompensere for sine egne bittesmå baller. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Sportydame skrev (3 minutter siden): Jeg tror han utnytter sin situasjon for å tilegne seg midler ja - det er ikke uvanlig i visse kretser der borte har jeg hørt 😉 Om han stod opp for folket hadde han også hørt på de som ikke ønsker å kjempe mer - jeg så en dokumentar igår om en "nordmann" som lærte opp styrkene der nede - han sa det rett ut: mange bare flykter fra frontlinjen- de orker ikke kjempe. Hva tenker du forresten alternativet til Starlink og amerikanske missiler er? Helt enig! Men Zelenskij ofrer villig ukrainske liv til tross for at han stilte til valg med lovnader om fred med Russland. Helt grusomt å se videoer av ukrainske menn som blir jaktet ned av Zelenskijs menn og sendt i døden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden Sportydame skrev (4 minutter siden): Jeg tror han utnytter sin situasjon for å tilegne seg midler ja - det er ikke uvanlig i visse kretser der borte har jeg hørt 😉 Om han stod opp for folket hadde han også hørt på de som ikke ønsker å kjempe mer - jeg så en dokumentar igår om en "nordmann" som lærte opp styrkene der nede - han sa det rett ut: mange bare flykter fra frontlinjen- de orker ikke kjempe. Hva tenker du forresten alternativet til Starlink og amerikanske missiler er? Du er fullstendig på villspor. Han ble i Kiev da alle trodde Russerne ville ta byen og ta livet av ham. For en respektløs antydning om en av vår tids store helter ! Han står opp for landet - og har heldigvis bred støtte i den frie verden - inkludert samtlige partier i Norge. Selvsagt er det mange som er lei av krig og prøver å stikke av. Det gjør jo ikek situasjonen bedre. Hva skulle man gjøre - gi Putin først en del og så resten... Det finnes selvsagt alternatier - om USA gir faen så stiller Europa opp. Underlig å lese slike ting på et norsk forum. 25 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå