Gå til innhold

Hvor lenge dater dere før dere er kjærester?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor lenge dater man før man annser man er noe? Kjærester? Eller noe? 

Og hvor ofte må man møtes?

Anonymkode: 3d3e7...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er veldig individuelt. Den eneste måten å vite at dere begge er on the same page, er å prate om det. Mange avtaler jo å bli eksklusive en periode før de etterhvert blir kjærester.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg definerer ordet kjæreste ganske løst tror jeg. Når jeg merker at vi ønsker å bruke all vår våkne tid sammen, treffe hverandre mest mulig osv da anser jeg oss som kjærester uten at vi egentlig har sagt noe. Er man tydelig og gjensidig forelsket i hverandre så er man kjærester tenker jeg. Det kan ha kort tid før man kommer dit og lang tid. Ikke ble fasit på selve tidsperspektivet tenker jeg. 

Jeg definerte to jeg kjenner som kjærester før de selv hadde gjort det. Det likte de ikke. Men de var jo opp over ørene forelsket i hverandre, var sammen offentlig med hverandres venner, med å holde i hånden, kysse osv. Da er man i mitt hode kjærester selv om man ikke har sagt ordet. Jeg tenker på det som en tilstand som bare oppstår mer enn noe man blir enig om. 

Men jeg ser at andre ikke nødvendigvis tenker som meg. Forrige gang spurte jeg ham etter to måneder hvor vi den siste måneden var totslt oppslukt i hverandre om det var slik at jeg hadde en kjæreste. Han sa ja, så da var vi det. Jeg var jo ikke egentlig i tvil, men tenkte for høflighetens skyld å spørre. Bare for bekreftelsen kanskje. 

Anonymkode: 37446...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Følte det slik omtrent fra dag én. Var aldri noe usikkerhet, mye kontakt, gjensidig ønske om å være sammen mest mulig, og en umiddelbar følelse av at det var rett. Har aldri tatt praten om vi er kjærester eller ikke, så "vår dag" er dagen vi traff hverandre. 

Anonymkode: 572c5...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...