Gå til innhold

Når du er ute med barna på pub ol. og menn på din egen alder flørter og viser interesse- fot dattera.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
askjiir skrev (6 timer siden):

Eller gå en plass der det ikke er fulle gamle menn.

Hvor finner man de pubene? 

Anonymkode: 6dbb1...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Da går du som mamma bort til disse mennene det gjelder, så sier du:

I've got a gun, and I'm not afraid to use it 😉

Så smiler du ditt aller fineste smil til dem, før du går og setter deg med døtrene dine igjen. 

Anonymkode: 310bd...116

Det er ikke trusler. Det er humor. De fleste menn skjønner dette. De tenker ofte slik selv om de har døtre. Instinktivt gjør dem ofte det. Det handler mer om å ta kontroll over situasjonen. 

Du sier til dem underforstått i en spøkefull tone "At jeg ser hva dere driver med, og jeg følger med på dere. Bare pass dere!"

De fleste menn rygger da om de har vett til det, eller så tøyser dem tilbake. 

Anonymkode: 310bd...116

Min erfaring er at menn blir sure og frekke om man sier noe når de trakasserer/antaster/glor på døtrene. Jeg for min del opplever det ikke på pub, men ute på gata, på butikken osv. eldre menn som stirrer, kommenterer kroppen og er generelt ubehagelige mot døtrene mine. Hvis jeg da sier noe eller ser misbilligende på dem er jeg ei gammal misunnelig kjerring som har fått for lite pikk 🙄

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal tåle slik oppførsel. Og jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange disser hijab og niqab når oppførselen deres faktisk illustrerer meget godt hvorfor kvinner kler på seg slike. Det er menn som kontrollerer kvinner. Og vi skal liksom bare finne oss i det. Det gjør meg rasende. 

Anonymkode: 894dc...96d

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha og min største skrekk som 48 åring er faktisk å gå på pup og treffe på døtrene mine😅😂

Anonymkode: cb3c6...b16

Vel jeg syns ikke det er noe galt i det. Koselig bare der jeg kommer fra, i Norge er visst puber bare for spesielle folk ikke for het vanlige folk. 

Anonymkode: abd9a...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I tillegg i Norge har visst fulle menn ( og kvinner) ingen hjerneceller igjen og kan si fylla har skylda. 

Jeg er vant til at folk som drikker fortsatt kan oppføre seg og oppfører seg. 

Personlig, samme hvor full jeg er så vet jeg hva jeg gjør og gjør ikke noe så teit som å flørte med gutter på alder med barna..

Jeg tror ikke at de mister kontrollen, er bare en unnskyldning som brukes ... :åå ja jeg var full." Vel , du viste hvem du virkelig er i fylla da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi prøver oss fordi det fungerer av og til. Hva noen utenforstående liksom skulle tenke eller mene om det går ikke ut over meg. 

Anonymkode: 6039c...7af

Som voksen mann bør man være forsiktig med unge kvinner som takker ja til sånt. 

Jeg tenker på slike unge kvinner som sårbare. Ingen ung kvinne så ung at de kunne vært dattera er helt sunn mentalt om de går med på å flørte... med noen så mye eldre. Og det er derfor misbruk. Disse kvinner har antagelig daddy issues og eller andre mentale problemer som gjør de sårbare. 

Så lykkes dere i sånt grattis, dere bruker nien som er sårbar. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, døtre tidlig i 20-årene som synes det er stas å gå på et utested med moren sin; heeeeeeeeeeeeeelt sikkert en sann historie ...

Anonymkode: 6a95c...404

26 er ikke tidlig 20-år, det er på midten. I den alderen så har mange  kommet seg forbi det stadiet at det er flaut å gå ut med mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
I Grosny skrev (25 minutter siden):

26 er ikke tidlig 20-år, det er på midten. I den alderen så har mange  kommet seg forbi det stadiet at det er flaut å gå ut med mamma.

Det er veldig merkelig å gå ut med mamma. Veldig merkelig. Litt som å være bestevenninne med mamma. 

Anonymkode: 800fc...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg var 20, hang det gamle griser rundt meg.

Da jeg passerte 40 og min 20 årige datter var med ut, hang det gamle griser rundt henne.

Noe forandrer seg aldri ;) Bortsett fra at mannfolka tafser ikke fullt så mye 20 år senere. De sier mye rart, men klår ikke som jeg opplevde. 

Anonymkode: 55ead...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er veldig merkelig å gå ut med mamma. Veldig merkelig. Litt som å være bestevenninne med mamma. 

Har aldri hatt problemer med å gå ut med datteren min. Er 20 år eldre og vi går jo ikke "på fylla" sammen, eller sjekker opp mannfolk sammen. Vi er ute og tar en øl, et glass vin og så spiser vi en bedre middag. Er vi i form, tar vi et glass før vi går hjem. Og det er på dette tidspunktet mannfolk blir ufordragelige. 

Vi er venner, datter og meg, men jeg vil alltid være mammaen hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri hatt problemer med å gå ut med datteren min. Er 20 år eldre og vi går jo ikke "på fylla" sammen, eller sjekker opp mannfolk sammen. Vi er ute og tar en øl, et glass vin og så spiser vi en bedre middag. Er vi i form, tar vi et glass før vi går hjem. Og det er på dette tidspunktet mannfolk blir ufordragelige. 

Vi er venner, datter og meg, men jeg vil alltid være mammaen hennes. 

Mye fokus på alkohol i ditt forhold til barna der altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er grunnen til at jeg sluttet å gå på byen :) Det som skulle være hyggelig tid med venner, ble bare til vonde opplevelser. Det er veldig synd at man som ung kvinne skal tvinge vekk fra hyggelig opplevelser bare fordi at eldre menn ikke lar en være i fred. 

Anonymkode: 77289...5ea

Vonde opplevelser? Ærlig talt, da det som et kompliment og le av de gamle grisene. Sånn som dette har det alltid vært. Venninnene mine og jeg hadde mange gode historier om gamle griser da vi hang på byen😂 Forsøkte å klå gjorde noen også. Det er jo bare å stå opp for seg selv og vært litt frekk mot de og be de skygge banen. Evt fortell dem rett ut at du ikke er interessert i gamliser. 

TS: jeg skjønner at det blir ubehagelig på en annen måte når det er døtrene dine. Men går du på pub med egne unger, så er det jo bare sånn det er. Kanskje du er litt lei deg for at det bekrefter at du ikke er like attraktiv selv lenger?😬

Anonymkode: 706da...2bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke dere som er så negative til å gå ut å ta noen øl med barna... Jeg er 40 nå, og har alltid syntes det har vært koselig ta noen øl med foreldrene mine. Jeg er veldig glad for at vi alltid har hatt så godt forhold at vi har kunne møttes for å ta noen øl.

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men hvorfor må jeg drive ned trusler? 

Hvorfor kan ikke mennene bare være siviliserte? Det er ekstremt lite sannsynlig at disse unge jentene er interessert. 

De er siviliserte. De er langt mer siviliserte enn ellers, fordi du er der.

Jeg merket stor forskjell når jeg var i 20årene og gikk ut med foreldrene mine. Voksne menn oppførte seg veldig mye bedre når jeg var ute med mamma/pappa, enn når jeg var alene. De sjekket meg fortsatt opp, men de tok ikke på meg, og de respekterte nei.

Anonymkode: 09a99...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det vil kanskje endre seg når du blir litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...