Kålrota Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden Dette løser jeg enkelt, vi drar ikke på pub sammen. Å finne et sted som datter (26) og mor (47) føler seg hjemme på, er tilnærmet umulig. Vi drar på restaurant hvis vi møtes ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #22 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette har skjedd nå tre ganger. Går ut på pub med døtrene noen ganger i året. Når mennene begynner å bli litt fulle prøver menn på min egen alder ( mellom 45 og 65) seg på døtrene mine, som er i tidlig 20 årene. Jeg syns det er så ekkelt! Jeg er singel, men er overhode ikke interessant, de vil snakke med døtrene. Æsj menn på alder med faren deres. Anonymkode: abd9a...7dd Du må gjerne synes det er ekkelt, men det er virkelig ikke noe galt i det. Jeg synes for eksempel det er rarere å stikke så mye på pub med døtrene sine. Men det er heller ikke noe galt i at du gjør det. Og singel vil du nok være om du synes menn på din egen alder og eldre er ekle. Men du om ditt Anonymkode: 8c452...216 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #23 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå gikk jeg bare ut med venner i den alderen, men opplevde dette utrolig masse selv. Syns det var utrolig ubehagelig, men har dessverre inntrykk av det er veldig vanlig. Samme mennene som klager over at de er kronisk single fordi at ingen damer vil ha dem. Anonymkode: 77289...5ea Også er det vanlig andre veien, fulle eldre kvinner som prøver seg på yngre menn. Mennesker er rare som på død og liv ikke skal tillate mennesker å være mennesker. Anonymkode: 8c452...216 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #24 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette har skjedd nå tre ganger. Går ut på pub med døtrene noen ganger i året. Når mennene begynner å bli litt fulle prøver menn på min egen alder ( mellom 45 og 65) seg på døtrene mine, som er i tidlig 20 årene. Jeg syns det er så ekkelt! Jeg er singel, men er overhode ikke interessant, de vil snakke med døtrene. Æsj menn på alder med faren deres. Anonymkode: abd9a...7dd Oi for en revolusjonerende nyhet at eldre menn er interessert i yngre damer. Du virker jo bare bitter og sjalu. Latterlig Anonymkode: 9cf91...0b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #25 Del Skrevet 9 timer siden Vi prøver oss fordi det fungerer av og til. Hva noen utenforstående liksom skulle tenke eller mene om det går ikke ut over meg. Anonymkode: 6039c...7af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8 timer siden #26 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hvorfor må jeg drive ned trusler? Hvorfor kan ikke mennene bare være siviliserte? Det er ekstremt lite sannsynlig at disse unge jentene er interessert. Anonymkode: abd9a...7dd Ikke slemt ment . Men man kommer ikke unna at det henger «gamle griser» på en pub . Ville heller tatt med døtrene på et litt finere sted, hvis man vil unngå samfunnets «tapere « . De får du dessverre ikke gjort noe med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #27 Del Skrevet 8 timer siden askjiir skrev (2 timer siden): Fordi det er fulle gamle menn der som prøver seg på døtrene dine. Best å bare putte på dem en niqab først som sist, og plassere dem i et rom uten vinduer hvor de kan lage mat eller vaske klær i stedet 💀 Anonymkode: 959b4...b67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8 timer siden #28 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Best å bare putte på dem en niqab først som sist, og plassere dem i et rom uten vinduer hvor de kan lage mat eller vaske klær i stedet 💀 Anonymkode: 959b4...b67 Eller gå en plass der det ikke er fulle gamle menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8 timer siden #29 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vi prøver oss fordi det fungerer av og til. Anonymkode: 6039c...7af Gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8 timer siden #30 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Også er det vanlig andre veien, fulle eldre kvinner som prøver seg på yngre menn. Anonymkode: 8c452...216 Det er vel ikke så vanlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #31 Del Skrevet 6 timer siden Perle skrev (5 timer siden): Seriøst? 🙄 Finn på noe bedre...👺 , NEXT! Ja, døtre tidlig i 20-årene som synes det er stas å gå på et utested med moren sin; heeeeeeeeeeeeeelt sikkert en sann historie ... Anonymkode: 6a95c...404 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 5 timer siden #32 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette har skjedd nå tre ganger. Går ut på pub med døtrene noen ganger i året. Når mennene begynner å bli litt fulle prøver menn på min egen alder ( mellom 45 og 65) seg på døtrene mine, som er i tidlig 20 årene. Jeg syns det er så ekkelt! Jeg er singel, men er overhode ikke interessant, de vil snakke med døtrene. Æsj menn på alder med faren deres. Anonymkode: abd9a...7dd Jeg vet ikke hva aktkkurat disse mennene tenker. Men det finnes faktisk kvinner i 20- årene som liker menn en del eldre enn seg selv. Nå sier jeg ikke at alle gjør det, men det er ikke en ubetydelig andel. Jeg på mine 46 år blir stort sett prøvd sjekket opp av damer på pluss/minus halve min alder når jeg er på byen for å danse. Men da er det ofte damer med litt promille. Det skjer jo aldri om jeg sitter på en cafe og leser i boka mí. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette har skjedd nå tre ganger. Går ut på pub med døtrene noen ganger i året. Når mennene begynner å bli litt fulle prøver menn på min egen alder ( mellom 45 og 65) seg på døtrene mine, som er i tidlig 20 årene. Jeg syns det er så ekkelt! Jeg er singel, men er overhode ikke interessant, de vil snakke med døtrene. Æsj menn på alder med faren deres. Anonymkode: abd9a...7dd Haha og min største skrekk som 48 åring er faktisk å gå på pup og treffe på døtrene mine😅😂 Anonymkode: cb3c6...b16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #34 Del Skrevet 3 timer siden Brune puber består jo stort sett av fulle, gamle menn. Så vil ikke si det er det beste stedet for unge jenter å dra til. Anbefaler heller andre steder å drikke øl og kose seg. Anonymkode: 56b14...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2 timer siden #35 Del Skrevet 2 timer siden Svar: Jeg synes egentlig du er pen for alderen, har du noen kjekke barnebarn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 2 timer siden #36 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Heeeerregud, dette må du nesten regne med hvis du går ut med unge døtre på «brun» pub. Om du ikke tåler at menn viser interesse for det motsatte kjønn, da får du holde deg unna. Anonymkode: bd469...e62 Brun pub? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 2 timer siden #37 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Best å bare putte på dem en niqab først som sist, og plassere dem i et rom uten vinduer hvor de kan lage mat eller vaske klær i stedet 💀 Anonymkode: 959b4...b67 Ellers så kan disse grisene ha øyet lukket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #38 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette har skjedd nå tre ganger. Går ut på pub med døtrene noen ganger i året. Når mennene begynner å bli litt fulle prøver menn på min egen alder ( mellom 45 og 65) seg på døtrene mine, som er i tidlig 20 årene. Jeg syns det er så ekkelt! Jeg er singel, men er overhode ikke interessant, de vil snakke med døtrene. Æsj menn på alder med faren deres. Anonymkode: abd9a...7dd Normalt det. Anonymkode: 61fb3...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #39 Del Skrevet 2 timer siden Himmelen_91 skrev (9 minutter siden): Brun pub? Her får du litt forklaring på hva en brun pub er: https://www.vartoslo.no/andys-pub-bydelskroa-ellingsrud-senter/ut-pa-byen-her-er-din-guide-til-20-av-oslos-bruneste-puber/355334 Anonymkode: 56b14...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 2 timer siden #40 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her får du litt forklaring på hva en brun pub er: https://www.vartoslo.no/andys-pub-bydelskroa-ellingsrud-senter/ut-pa-byen-her-er-din-guide-til-20-av-oslos-bruneste-puber/355334 Anonymkode: 56b14...3d7 Takk 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå