AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Dette har skjedd nå tre ganger. Går ut på pub med døtrene noen ganger i året. Når mennene begynner å bli litt fulle prøver menn på min egen alder ( mellom 45 og 65) seg på døtrene mine, som er i tidlig 20 årene. Jeg syns det er så ekkelt! Jeg er singel, men er overhode ikke interessant, de vil snakke med døtrene. Æsj menn på alder med faren deres. Anonymkode: abd9a...7dd 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette har skjedd nå tre ganger. Går ut på pub med døtrene noen ganger i året. Når mennene begynner å bli litt fulle prøver menn på min egen alder ( mellom 45 og 65) seg på døtrene mine, som er i tidlig 20 årene. Jeg syns det er så ekkelt! Jeg er singel, men er overhode ikke interessant, de vil snakke med døtrene. Æsj menn på alder med faren deres. Anonymkode: abd9a...7dd Ikke ta med døtrene dine på pub? Endret 7 timer siden av askjiir 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden askjiir skrev (1 minutt siden): Ikke ta med døtrene dine på pub. Hvorfor? Vi er der for å kose oss.. Anonymkode: abd9a...7dd 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor? Vi er der for å kose oss.. Anonymkode: abd9a...7dd Fordi det er fulle gamle menn der som prøver seg på døtrene dine. Endret 7 timer siden av askjiir 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Er helt vanlig at menn i 40-70 åra går etter de søte damene i 20 åra. Altså dette har jo skjedd siden tidenes morgen. Kvalmt, ja. Men om du som mor ikke sier noe og synes det er så ekkelt, så kan du jo tenke deg hvordan det er å være i 20årene å oppleve at en gammel gris kommer bort til deg for å gi deg ett kompliment som blir ofte seksuell trakassering i måten de sier det på. Anonymkode: 03400...61f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden askjiir skrev (3 minutter siden): Fordi det er fulle gamle menn der som prøver seg på døtrene dine. Er jo heller de fulle gamle grisene som bør ha seg hjem. Anonymkode: e4a7c...28f 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette har skjedd nå tre ganger. Går ut på pub med døtrene noen ganger i året. Når mennene begynner å bli litt fulle prøver menn på min egen alder ( mellom 45 og 65) seg på døtrene mine, som er i tidlig 20 årene. Jeg syns det er så ekkelt! Jeg er singel, men er overhode ikke interessant, de vil snakke med døtrene. Æsj menn på alder med faren deres. Anonymkode: abd9a...7dd Seriøst? 🙄 Finn på noe bedre...👺 , NEXT! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Har opplevd det selv med min far på pub 😂 Veldig rart egentlig, for menn på den alderen pleier ikke sjekke meg opp når jeg er med venner på pub. Anonymkode: 8952d...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Gå på en annen type pub hvor det ikke vanker eldre menn. Anonymkode: 1be84...351 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Døtrene dine er ikke lengre barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette har skjedd nå tre ganger. Går ut på pub med døtrene noen ganger i året. Når mennene begynner å bli litt fulle prøver menn på min egen alder ( mellom 45 og 65) seg på døtrene mine, som er i tidlig 20 årene. Jeg syns det er så ekkelt! Jeg er singel, men er overhode ikke interessant, de vil snakke med døtrene. Æsj menn på alder med faren deres. Anonymkode: abd9a...7dd Nå gikk jeg bare ut med venner i den alderen, men opplevde dette utrolig masse selv. Syns det var utrolig ubehagelig, men har dessverre inntrykk av det er veldig vanlig. Samme mennene som klager over at de er kronisk single fordi at ingen damer vil ha dem. Anonymkode: 77289...5ea 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå gikk jeg bare ut med venner i den alderen, men opplevde dette utrolig masse selv. Syns det var utrolig ubehagelig, men har dessverre inntrykk av det er veldig vanlig. Samme mennene som klager over at de er kronisk single fordi at ingen damer vil ha dem. Anonymkode: 77289...5ea Nettopp Anonymkode: abd9a...7dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er jo heller de fulle gamle grisene som bør ha seg hjem. Anonymkode: e4a7c...28f Skulle til å si det samme eller de trenger jo ikke å holde seg hjemme, men som kvinne i tidlig 20-årene så burde du kunne gå på en pub, uten at du blir nedrent av menn som er 20-40 år eldre enn det. Jeg gikk ut for å ha det fint med venner og kose meg! Anonymkode: 77289...5ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden Heeeerregud, dette må du nesten regne med hvis du går ut med unge døtre på «brun» pub. Om du ikke tåler at menn viser interesse for det motsatte kjønn, da får du holde deg unna. Anonymkode: bd469...e62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heeeerregud, dette må du nesten regne med hvis du går ut med unge døtre på «brun» pub. Om du ikke tåler at menn viser interesse for det motsatte kjønn, da får du holde deg unna. Anonymkode: bd469...e62 Det er grunnen til at jeg sluttet å gå på byen Det som skulle være hyggelig tid med venner, ble bare til vonde opplevelser. Det er veldig synd at man som ung kvinne skal tvinge vekk fra hyggelig opplevelser bare fordi at eldre menn ikke lar en være i fred. Anonymkode: 77289...5ea 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden Da går du som mamma bort til disse mennene det gjelder, så sier du: I've got a gun, and I'm not afraid to use it 😉 Så smiler du ditt aller fineste smil til dem, før du går og setter deg med døtrene dine igjen. Anonymkode: 310bd...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da går du som mamma bort til disse mennene det gjelder, så sier du: I've got a gun, and I'm not afraid to use it 😉 Så smiler du ditt aller fineste smil til dem, før du går og setter deg med døtrene dine igjen. Anonymkode: 310bd...116 Men hvorfor må jeg drive ned trusler? Hvorfor kan ikke mennene bare være siviliserte? Det er ekstremt lite sannsynlig at disse unge jentene er interessert. Anonymkode: abd9a...7dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men hvorfor må jeg drive ned trusler? Hvorfor kan ikke mennene bare være siviliserte? Det er ekstremt lite sannsynlig at disse unge jentene er interessert. Anonymkode: abd9a...7dd Det er ikke trusler. Det er humor. De fleste menn skjønner dette. De tenker ofte slik selv om de har døtre. Instinktivt gjør dem ofte det. Det handler mer om å ta kontroll over situasjonen. Du sier til dem underforstått i en spøkefull tone "At jeg ser hva dere driver med, og jeg følger med på dere. Bare pass dere!" De fleste menn rygger da om de har vett til det, eller så tøyser dem tilbake. Anonymkode: 310bd...116 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden De unge kvinner av i dag er minst like vant til å håndtere slikt som vi var da vi var unge. Antagelig mer, på grunn av Internett. Min datter og hennes venninner er veldig høflige og greie jenter normalt, men slikt er de mer bevisst på at de ikke trenger å finne seg i, og langt frekkere enn jeg og mine venninner våget å være i våre dager. "Hva gjør du her bestefar?", "Skulle gått til Specsavers du gamle mann, hun/jeg er altfor ung for deg." og lignende sitter løst, og de er veldig bevisst på å passe på hverandre. Anonymkode: 32e66...4d1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De unge kvinner av i dag er minst like vant til å håndtere slikt som vi var da vi var unge. Antagelig mer, på grunn av Internett. Min datter og hennes venninner er veldig høflige og greie jenter normalt, men slikt er de mer bevisst på at de ikke trenger å finne seg i, og langt frekkere enn jeg og mine venninner våget å være i våre dager. "Hva gjør du her bestefar?", "Skulle gått til Specsavers du gamle mann, hun/jeg er altfor ung for deg." og lignende sitter løst, og de er veldig bevisst på å passe på hverandre. Anonymkode: 32e66...4d1 Fantastisk 😂🥳🥳🥳 Anonymkode: 310bd...116 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå