AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Besøker dere eldre foreldre over 70 år oftere kun pga. alderen? Anonymkode: b15af...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Nei. Anonymkode: cd369...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Ja, har en pappa på over 80 år som trenger hjelp. Så er der ca 1x i uka har reisevei på 1,5 t hver vei Hadde nok vært oftere om det hadde vært nærmere. Anonymkode: 015a1...99d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Jeg besøkte min mor ca 2 ganger i måneden de siste to årene hun levde, og jeg angrer veldig på at jeg valgte å "bo" på jobb, og ikke dra innom henne oftere. Hun var litt over 70, og døde uventet av skade. Anonymkode: cd552...fe9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Jeg besøker faren min 2 ganger i uka, fordi han ikke klarer seg selv lenger. Ideelt sett skulle jeg vært der hver dag, hele tiden, men jeg bor to timer unna. Gamle foreldre er ufattelig krevende, og jeg har blitt delvis sykemeldt av belastningen... Anonymkode: d7522...6ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Mor 72. Vi ses iallefall n3 ganger i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Min ene foreldet på 73 bor i utlandet og den andre på 77 bor på en annen kant av landet så det blir begrenset med besøk. Anonymkode: dbfb2...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Min far har gått bort. Mor mi har jeg lite kontakt med pga forskjellige ting Svigers er vi innom alt fra 1 til 4 ganger i uka. Alt for vi er bedt på middag, eller kun innom for en kopp kaffe, eller vi gjør ting sammen Anonymkode: 8bb7e...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Besøker dere eldre foreldre over 70 år oftere kun pga. alderen? Anonymkode: b15af...93e Ja, selvfølgelig. Med høyere alder kommer også sjansen for å miste dem snart ❤️ Anonymkode: ad24b...cf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Min mor fikk slag da hun var 78. Mitt søsken og jeg tok vare på henne i 7 år. Dvs vi var hos henne to ganger daglig hver. Det gjorde at hun kunne bo hjemme, og at hun ikke ble så ensom. Hadde hjemmehjelp til husvask og hjemmesykepleie. Mye å hjelpe til med utenom de tingene helsearbeidere gjør, men viktigst bare å være der. Glad for at vi fikk det til. Slitsomt, men en selvfølge, siden vi var glade i henne ❤️. Glad vi bodde nært. Må være vanskelig å bo langt unna når en kjær forelder blir gammel og syk. Anonymkode: ec44b...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Ja, nå har ikke jeg så veldig gamle foreldre, eller - de er spreke og fine, men jeg og mine foreldre besøker mine besteforeldre på 90 år oftere nå enn før! De er faktisk spreke de også, og innser ikke sine begrensninger. Vi respekterer at de vil klare seg selv, men ønsker ikke at de skal føle seg alene i denne tiden. Mine besteforeldre er 90, mine foreldre er 69/70 og jeg er 50. Ser ikke på det som noe ekstra ting, da vi er en sammensveiset familie og alltid har gjort ting sammen. Mine barn igjen er like knyttet til besteforeldre som oldeforeldre ❤️ Anonymkode: 48120...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, selvfølgelig. Med høyere alder kommer også sjansen for å miste dem snart ❤️ Anonymkode: ad24b...cf8 Blir så glad når jeg leser slike meldinger! Bra holdning i dagens egoistiske samfunn! Anonymkode: 48120...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Nei, pappa døde i høst, besøkte ham flere ganger i uka på sykehjemmet, mamma er 81 og sprek som et uvær, ute på sleng med venner og sosial til de grader, snakker nå å da på telefonen Anonymkode: f23cd...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Ja, jeg besøker den. Det er slitsomt for jeg har små barn selv. Jeg er glad for at jeg fikk barn tidligere enn dem slik at jeg forhåpentligvis kan være en aktiv bestemor når/hvis mine barn får barn. Føler foreldrene mine har vært alt for gamle hele mitt liv… Anonymkode: 6cebc...aa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Ja angrer ikke en dag på det, nå er den ene død! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå