AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har hørt at i noen tilfeller beregnes totalt antall sykmeldingsdager for de 12 siste månedene, men at i andre tilfeller teller alle sykmeldingsdager de siste tre årene i maks antall sykmeldingsdager før du må over på aap. Jeg har prøvd å søke og se på min side nav, men finner ikke info. Noen som vet hva som utløser at det er alle dager tre siste år og ikke bare siste år? Anonymkode: 08668...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Hææææ? Anonymkode: c92f2...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Begynner du ikke «på nytt» etter 26 uker tilbake på jobb? Anonymkode: 16e9a...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Dersom man er sykmeldt og ikke lenger har sykepengerettigheter så kan man ha krav på AAP. Sykefravær 3 år tilbake i tid blir lagt sammen hvis det er mindre enn 26 uker mellom noen av fraværene. Anonymkode: f30d3...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Begynner du ikke «på nytt» etter 26 uker tilbake på jobb? Anonymkode: 16e9a...5f9 Det trodde jeg også, men ble så usikker når jeg hørte noen nevne at i noen tilfeller teller alle dager siste tre år. Ts Anonymkode: 08668...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Begynner du ikke «på nytt» etter 26 uker tilbake på jobb? Anonymkode: 16e9a...5f9 Jo. Men om du ikke er tilbake 26 uker så regnes det sammen de tre siste årene. Er du frisk meldt i perioder eller avvikler ferie blir maksdato forskjøvet. Anonymkode: f30d3...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det trodde jeg også, men ble så usikker når jeg hørte noen nevne at i noen tilfeller teller alle dager siste tre år. Ts Anonymkode: 08668...54b Det er feil. Hilsen ei som jobber i NAV. Anonymkode: aec11...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er feil. Hilsen ei som jobber i NAV. Anonymkode: aec11...5ee Står ganske klart på NAV sine sider: Sykefravær 3 år tilbake i tid blir lagt sammen hvis det er mindre enn 26 uker mellom noen av fraværene. Anonymkode: f30d3...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dersom man er sykmeldt og ikke lenger har sykepengerettigheter så kan man ha krav på AAP. Sykefravær 3 år tilbake i tid blir lagt sammen hvis det er mindre enn 26 uker mellom noen av fraværene. Anonymkode: f30d3...17c Tusen takk! Betyr det at selv om jeg har jobbet i over 26 uker eller et helt år uten sykmelding, så teller tre siste år fordi jeg f eks for halvnnet år siden hadde mindre enn 26 uker mellom to sykmeldinger? Anonymkode: 08668...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Nei. Når du er tilbake i 26 uker så startet det på nytt. Du får ny maksdato som er 52 uker frem. Anonymkode: f30d3...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Når du er tilbake i 26 uker så startet det på nytt. Du får ny maksdato som er 52 uker frem. Anonymkode: f30d3...17c Takk for svar! Ts Anonymkode: 08668...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå