AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Dater en mann som drikker i helgene, jeg synes det har vært nesten hver eneste helg og to dager på rad. Og vi møtes ca 1 gang i uken, noen ganger blitt to uker mellom hver gang. Føler vi ser hverandre for sjeldent. I starten drakk han ikke noe særlig men etter juletider har det vært masse. Hva er årsak til mennesker i slutten av 20 årene drikker så mye? Han henger også på utesteder der det der 18-23 åringer. Men nå ser jeg liksom ikke vitsen med han fordi trodde han var et oppgående menneske men kanskje det er mange røde flagg der. Er det mange som drikker i slutten av 20årene starten av 30årene hver eneste helg også to ganger!!!? Anonymkode: cbbf5...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hvor mye drikker han, da? Det er jo mengden som teller. Anonymkode: 4581a...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor mye drikker han, da? Det er jo mengden som teller. Anonymkode: 4581a...f7b Sikkert mye noen ganger men synes han flyr for mye ut sånn. Sånn i forhold til han setter ikke nok tid til å bli kjent, og jeg vet han er intressert egentlig. Anonymkode: cbbf5...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Sånn i første omgang, så høres ikke ut som livsstilene deres samkjører så dette er vel kanskje ikke liv laga uansett?? Hvorfor mennesker i slutten av 20 åra drikker og fester? Nei fordi de kan. Fordi de ikke har noe familieliv eller andre ting som tar opp tiden. Om du mener utesteder som Heidis, så er det mange 30-40 åringer som henger der og. Noen liker seg der fordi de tillater litt rølp (dansing på bordene, søling av drikke osv er ikke så viktig) Jeg har uker jeg drikker minst en øl om dagen, er ute på byen fra torsdag til lørdag. Også har jeg måneder jeg ikke rører en dråpe. Så altså... Jeg reagerer ingenting på hva du beskriver i innlegget om din DATES drikke mønster. Jeg reagerer på at du gidder å tenke så mye på det, du klager allerede på han, dere er ikke en god match. Anonymkode: e06af...8d6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Basert på hva jeg har observert i løpet av mitt voksne liv, ville jeg holdt meg langt unna menn med den type alkoholvaner. Det utvikler seg absolutt alltid på en dårlig måte. (men ikke i øynene på dem selv eller andre med tilsvarende vaner) Anonymkode: 8f264...1e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Ofte er det litt sånn det blir når man er singel og barnløs. Jeg har ærlig talt ikke så mye å drive med i helgene, og skal jeg kunne gjøre noe sosialt, så blir det byen. Bekjente er typisk ofte ute selv, eller så er de hjemme med ungene. Anonymkode: 3adbf...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Løp. Min erfaring tilsier dette. De som holder på sånn vil holde på med dette også når de blir 40 og 50. De av mine bekjente som drev på slik da de var i samme alder som kisen din, driver på sånn fremdeles (jeg har bikket 50). Anonymkode: 2cd62...b75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Løp. Min erfaring tilsier dette. De som holder på sånn vil holde på med dette også når de blir 40 og 50. De av mine bekjente som drev på slik da de var i samme alder som kisen din, driver på sånn fremdeles (jeg har bikket 50). Anonymkode: 2cd62...b75 Hæ? Du mener at 20 åringer som drar på byen i helgene og drikker hele to dager på rad ender opp alkoholiserte? Jeg drakk med begge hender i årene der før barn, det gjorde hele vennegjengen min. Nå er vi en gjeng 40 åringer med unger i skolealder, løper maraton og andre klisjeer og drikker veldig sjeldent. Folk i 20 årene fester jo. Men hvis TS synes den livsstilen ikke passer med hennes, så bør hun jo gjøre det slutt da Anonymkode: 6ad61...7bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hæ? Du mener at 20 åringer som drar på byen i helgene og drikker hele to dager på rad ender opp alkoholiserte? Jeg drakk med begge hender i årene der før barn, det gjorde hele vennegjengen min. Nå er vi en gjeng 40 åringer med unger i skolealder, løper maraton og andre klisjeer og drikker veldig sjeldent. Folk i 20 årene fester jo. Men hvis TS synes den livsstilen ikke passer med hennes, så bør hun jo gjøre det slutt da Anonymkode: 6ad61...7bf Greia er at vi prøver å bli kjent, og det eneste han gjør er å drikke i helgene. Da gidder ikke jeg bruke mer tid. Anonymkode: cbbf5...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Basert på hva jeg har observert i løpet av mitt voksne liv, ville jeg holdt meg langt unna menn med den type alkoholvaner. Det utvikler seg absolutt alltid på en dårlig måte. (men ikke i øynene på dem selv eller andre med tilsvarende vaner) Anonymkode: 8f264...1e0 AnonymBruker skrev (1 time siden): Løp. Min erfaring tilsier dette. De som holder på sånn vil holde på med dette også når de blir 40 og 50. De av mine bekjente som drev på slik da de var i samme alder som kisen din, driver på sånn fremdeles (jeg har bikket 50). Anonymkode: 2cd62...b75 Hun skriver jo egentlig ikke noe om det faktiske alkoholkonsumet, men sier i en kommentar at hun syns han er for mye på slike steder. Man kan fint være ute på både barer og utesteder uten å ha et vedvarende alkoholproblem. jeg er mye på både barer og utesteder, gjerne i en vanlig ukedag også. mukke alltid jeg drikker mer enn et parr øl, noen ganger ingenting. Men som en person i slutten av 20 årene er det gjerne her folk på min alder samles. Ofte spiller vi biljard, dart, et brettspill eller bare er sosiale. trenger ikke å være synonymt med stort alkoholinntak å være på steder de selger alkohol. Anonymkode: b029c...188 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden En mann som nærmer seg 30 år og som ønsker seg et seriøst og fremtidsrettet forhold, han velger ikke å fly på byen foran å møtes med dama han er interessert i, fremfor å bruke tid med henne for å bli kjent med henne. Denne mannen er rett og slett ikke interessert nok, Ts! Kom deg unna, han har en livsstil som går foran det å bli kjent med deg. Han velger å gå på byen heller enn å bruke tid med deg. Da er han ikke interessert nok, eller han har et alkoholproblem som han er milevis fra å innrømme. Uansett er han absolutt ikke noe for deg å satse på. Dette er enkelt, dere er ikke kompatible, så ikke kast bort mer av din tid og ditt liv på en slik mann. Anonymkode: b1deb...fcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En mann som nærmer seg 30 år og som ønsker seg et seriøst og fremtidsrettet forhold, han velger ikke å fly på byen foran å møtes med dama han er interessert i, fremfor å bruke tid med henne for å bli kjent med henne. Denne mannen er rett og slett ikke interessert nok, Ts! Kom deg unna, han har en livsstil som går foran det å bli kjent med deg. Han velger å gå på byen heller enn å bruke tid med deg. Da er han ikke interessert nok, eller han har et alkoholproblem som han er milevis fra å innrømme. Uansett er han absolutt ikke noe for deg å satse på. Dette er enkelt, dere er ikke kompatible, så ikke kast bort mer av din tid og ditt liv på en slik mann. Anonymkode: b1deb...fcf Denne er jeg enig i, kan godt hende han er på bar og utested uten å ha alkoholproblem. Men hadde han vært ordentlig interessert hadde han også prioritert annerledes. Om bar og utested ikke er noe for deg TS, så er det nok best å droppe han. Anonymkode: b029c...188 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #13 Del Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne er jeg enig i, kan godt hende han er på bar og utested uten å ha alkoholproblem. Men hadde han vært ordentlig interessert hadde han også prioritert annerledes. Om bar og utested ikke er noe for deg TS, så er det nok best å droppe han. Anonymkode: b029c...188 Det jeg også tenker. Han prioriterer jo ikke meg egt.. såå.. tenker å gå videre hvis det skal fortsette sånn Anonymkode: cbbf5...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå