Gå til innhold

Har ikke nav lenger permisjonsplanlegger hvor man kan bake inn ferie og ulønnet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Brukte dette da jeg var gravid for 3 år siden, man kunne bake inn ferie og ulønnet permisjon i permisjonsolanlgingen, men jeg finner ingen slik nå.

Noen som vet om det finnes et sted?

Anonymkode: ab066...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dr skulle vell endre den i 22-23. Ikke sikkert den er tilbake enda da? Men det jeg gjorde når jeg søkte i 22/23, var å bruke søknaden, legge inn ulike forslag og jobbe, men sendte den ikke før det var klart. Funket veldig greit det.

Anonymkode: 5a01f...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har noe lignende som før, men synes den har blitt helt rar. Man kan legge inn utsettelse av permisjon pga. sykmelding, men da blir det jo bare kluss. Skjønte lite av den.

Anonymkode: 50872...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Dr skulle vell endre den i 22-23. Ikke sikkert den er tilbake enda da? Men det jeg gjorde når jeg søkte i 22/23, var å bruke søknaden, legge inn ulike forslag og jobbe, men sendte den ikke før det var klart. Funket veldig greit det.

Anonymkode: 5a01f...69f

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

De har noe lignende som før, men synes den har blitt helt rar. Man kan legge inn utsettelse av permisjon pga. sykmelding, men da blir det jo bare kluss. Skjønte lite av den.

Anonymkode: 50872...238

Har dere link? Jeg finner ikke det jeg etterspør. 

Anonymkode: ab066...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan starte søknaden din og bruke den som planlegger?

Anonymkode: dfcc0...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg brukte planleggeren i 2019. Fant den ikke i 2023, men brukte bare selve søknaden, slik noen skrev over. Kan fylle ut alt i ulike kombinasjoner uten å sende inn. Da må du logge deg inn hos NAV. 

Anonymkode: 0efba...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...