AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Brukte dette da jeg var gravid for 3 år siden, man kunne bake inn ferie og ulønnet permisjon i permisjonsolanlgingen, men jeg finner ingen slik nå. Noen som vet om det finnes et sted? Anonymkode: ab066...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Dr skulle vell endre den i 22-23. Ikke sikkert den er tilbake enda da? Men det jeg gjorde når jeg søkte i 22/23, var å bruke søknaden, legge inn ulike forslag og jobbe, men sendte den ikke før det var klart. Funket veldig greit det. Anonymkode: 5a01f...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden De har noe lignende som før, men synes den har blitt helt rar. Man kan legge inn utsettelse av permisjon pga. sykmelding, men da blir det jo bare kluss. Skjønte lite av den. Anonymkode: 50872...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Dr skulle vell endre den i 22-23. Ikke sikkert den er tilbake enda da? Men det jeg gjorde når jeg søkte i 22/23, var å bruke søknaden, legge inn ulike forslag og jobbe, men sendte den ikke før det var klart. Funket veldig greit det. Anonymkode: 5a01f...69f AnonymBruker skrev (34 minutter siden): De har noe lignende som før, men synes den har blitt helt rar. Man kan legge inn utsettelse av permisjon pga. sykmelding, men da blir det jo bare kluss. Skjønte lite av den. Anonymkode: 50872...238 Har dere link? Jeg finner ikke det jeg etterspør. Anonymkode: ab066...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Du kan starte søknaden din og bruke den som planlegger? Anonymkode: dfcc0...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Jeg brukte planleggeren i 2019. Fant den ikke i 2023, men brukte bare selve søknaden, slik noen skrev over. Kan fylle ut alt i ulike kombinasjoner uten å sende inn. Da må du logge deg inn hos NAV. Anonymkode: 0efba...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå