AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hvorfor er det noen på legelisten som ikke har noen som har vurdert vedkommende selv om hen har vært fastlege i mange år? Hadde du da valgt vedkommende? Er usikker Anonymkode: b2d5b...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor er det noen på legelisten som ikke har noen som har vurdert vedkommende selv om hen har vært fastlege i mange år? Hadde du da valgt vedkommende? Er usikker Anonymkode: b2d5b...0a0 Jeg måtte velge en urangert da jeg trengte ny fastlege for noen år siden. De eneste to som hadde ledige plasser var ikke omtalt, så jeg valgte helt i blinde. Det ble et meget vellykket valg 🙂 Til sammenlikning byttet jeg bort fra den absolutt topprangerte i min by, som altså overhodet ikke passet for meg. Anonymkode: 17412...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg hadde ikke det nei. Anonymkode: 5ea01...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Men hvorfor er det noen som ikke har fått omtaler? Anonymkode: b2d5b...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men hvorfor er det noen som ikke har fått omtaler? Anonymkode: b2d5b...0a0 Hvem gir omtale? Jo, pasienter. Enten fordi de er meget fornøyde eller fordi de er misfornøyde. Jeg byttet for noen uker siden til en som har vært fastlege i ca. 2 år. Hen hadde da «bare» tre vurderinger. Jeg gikk da på Facebook og så hvem hen er, og googlet hen, for å danne meg et bilde. Mens jeg holdt på med dette så forsvant nesten alle plassene. Jeg måtte bare ta sats og bytte, fordi jeg var fastlegeflyktning i annen kommune. Jeg har bare vært hos hen en gang, og har hatt noe kontakt via Helsenorge. Så langt er jeg meget fornøyd. Så du må ta sats, om du trenger et legebytte og se hva som skjer. Anonymkode: cdf8b...0a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden De fleste som kommenterer på slike lister er enten misfornøyde, eller har hatt en særdeles god opplevelse. De listene er ikke verdt noe som helst. Min fastlege står med dårlig score på tilgjengelighet, fordi noen var misfornøyde med at hun var i fødselspermisjon for 10-12 år siden. Noen sier hun ikke har forståelse eller omtanke, mens jeg aldri har opplevd ett eneste menneske i helsesektoren med mer omtanke og empati... Anonymkode: 7d9dc...5c0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Min fastlege har ingen vurderinger siden 2021, og hun har under 10 totalt. De vurderingene som er, er veldig gode da. Jeg liker henne veldig godt, hun er dyktig, grei og enkel å forholde seg til. I høyeste grad aktiv også (er "alltid" fullt der). Men alle tenker vel ikke på at de skal skrive en anmeldelse på Legelisten heller.... Anonymkode: f7589...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Men hvordan vet jeg hvordan legen er da? Trenger mye oppfølgning Anonymkode: b2d5b...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå