AnonymBruker Skrevet 1. mars #21 Del Skrevet 1. mars Her virket alt når jeg laget HI men nå kommer jeg ikke inn på noe. Har dog fått 50 poeng så lever greit med det og klarer å gå inn på tv2 sine vanlige kanaler gjennom appen men kan ikke se episoder og slikt men nå har jeg sett alt jeg ville så for de bare krangle videre. Anonymkode: 8dc00...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #22 Del Skrevet 3. mars Irriterende å miste TV2 og TV2-play, følger med på The Voice og tenkte å se Spillet sesong 2 som starter søndag. Noen tips? Er det noen kampanjer som går, for eksempel TV2 Play gratis i 30 dager eller lignende? Anonymkode: 19de1...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #23 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Irriterende å miste TV2 og TV2-play, følger med på The Voice og tenkte å se Spillet sesong 2 som starter søndag. Noen tips? Er det noen kampanjer som går, for eksempel TV2 Play gratis i 30 dager eller lignende? Anonymkode: 19de1...3e5 Jeg vipper mot å bruke Telia poeng på Netflix og heller abonnere på TV2Play uten om fast. Dette skjer jo med jevne mellomrom. Da kan jeg legge til noen kroner og få Disney+ i tillegg. Anonymkode: 9d20e...ada 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #24 Del Skrevet 3. mars Via vårt tv selskap så fikk vi kompensasjon og kunne velge tv2 play basis og få det. Da måtte vi ta kontakt direkte de. Anonymkode: 2e774...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #25 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 13.03): Men dette må jo være økonomisk smart av TV2? Nå får de jo en haug av kunder som kjøper TV2 play… Også kommer de omsider til en avtale. Men da har de vel tjent godt på nye TV play- kunder? Anonymkode: 9d0d7...c4a Jeg bor i sameie og vi får ikke de 109 kronene i kompensasjon, bare 50 poeng. Jeg kunne nok bare betale direkte til TV2 og fått Play men jeg gjør det ikke av prinsipp. Da gidder de vel ikke inngå noen ny avtale. Men om dette varer over 1 mnd sier jeg opp Telia og finner en annen leverandør med TV2 inkludert. Anonymkode: 958c5...b89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #26 Del Skrevet 13. mars Får 50 poeng og er kjempefornøyd med det. Ser aldri tv2 og nå kan jeg veksle mellom andre pakker med greier jeg faktisk vil se. Anonymkode: be8e0...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #27 Del Skrevet 13. mars Får også 50 p. Har brukt noen av de på sky showtime fordi de har hatt litt innhold jeg har ønsket å se en lengre tid men ikke nok for å betale for det. Når jeg har sett alt jeg vil se der så bytter jeg nok til Netflix en periode tenker jeg fordi jeg betaler ikke for Netflix lenger. Men jeg savner toll og kompani lauritzen og litt annet. Men tenker ikke betale ekstra for tv2 play av prinsipp. De får finne en grei avtale med Telia igjen så skal de få meg som seer tilbake. Anonymkode: 8826a...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå