Gå til innhold

Telia og forhandlinger med tv2, hare dere hørt noe nytt og hva slags alternativer har dere fått fra Telia?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi bor i borettslag og har telia med tv og internett. Vi ha fått 50 poeng som plaster på såret noe jeg synes er for dårlig hvis vi faktisk mister tilgang til tv2 play i natt... Hva får dere andre som "plaster"?

Anonymkode: 8dc00...7d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått det allerede? Har det også gjennom borettslaget, men ikke fått noe info fra Telia 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk en epost fra telia og en fra tv2 for flere uker siden.

Men jeg har fortsatt tilgang til tv2 play og kanalene og alt. Så ingenting borte.

Anonymkode: 9db79...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enkelt å google seg frem til informasjon her 😊

https://www.telia.no/tv/tv-2-info/

Siste status – oppdatert 1. mars

Telia er fortsatt i forhandlinger med TV 2 om en ny TV-avtale, og vi jobber for å komme til enighet. Målet vårt er å få plass en avtale med TV 2 som sikrer våre kunder valgfrihet med tilgang til det innholdet som de ønsker å se.

Inntil videre vil våre TV-kunder fortsatt ha tilgang til TV 2 sine kanaler og strømmetjenester, og vi vil kommunisere direkte med dem dersom dette endrer seg.

Edit: ofc har vg også en artikkel om at det er mekling på overtid. https://www.vg.no/nyheter/i/wgpK6n/telia-kunder-kan-miste-tv-2-kanaler-fra-1-mars

Endret av anon01
La på edit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke fått poengene vi fikk melding om at vi skulle få og har heller ikke mistet kanalene så de har kanskje glemt oss. Har dog fått melding fra Tv2 om at kanaler og alt skal være borte så dette var litt rart. 

Anonymkode: 8dc00...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tilgangen forsvant nå i formiddag når det ble brudd i forhandlingene. Har fått poeng.

Men som vanlig trøbler sidene til telia, og det hjelper lite med ekstra poeng når man ikke kommer inn på valgmenyen....

For øvrig så kan jeg fint se tv2 direkte via tv2 play. Må bare tåle reklamen.

Anonymkode: 2b55d...8fc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tilgangen forsvant nå i formiddag når det ble brudd i forhandlingene. Har fått poeng.

Men som vanlig trøbler sidene til telia, og det hjelper lite med ekstra poeng når man ikke kommer inn på valgmenyen....

For øvrig så kan jeg fint se tv2 direkte via tv2 play. Må bare tåle reklamen.

:hallo:   
Dette gjelder også oss. Hvordan kan vi få tilgang til tv2 med eller uten ekstra poeng? 

Anonymkode: f0045...9d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sms tidligere i dag

Viktig informasjon til deg med Telia Play.
Telia må fra og med 1. mars 2025 fjerne TV 2s kanaler og strømmetjenester fra Telia Play, da vi ikke har klart å komme til enighet med TV 2 om en ny TV-avtale. Vi beklager så mye ulempene dette medfører. 

Som kompensasjon får du 50 ekstra TV-poeng fra 1. mars. Poengene kan brukes på TV-kanaler og strømmetjenester i Telia Play. Alternativt kan du velge å få 109 kroner i månedskompensasjon, som tilsvarer månedsprisen på strømmetjenesten TV 2 Play Basis. Dette gjør du via Min Side, på telia.no/kompensasjon

Les mer om TV-forhandlingene på telia.no/tv-2-info
Hilsen oss i Telia

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rakk å se dagens kompani lauritzen. kjedelig å ikke få sett ferdig sesongen da. Men, ikke hele verden. Får vel sett det en gang i fremtiden kanskje. Fikk epost fra styre at kompensasjonen vil trekkes fra fellesen, er jo kjedelig for oss som leier da. Men så når jeg logget inn på telia play så sto det at jeg har fått 50 ekstra poeng, men kommer jo heller ikke  inn på valgmenyen. Regner med at det er mange som skal inn nå, så venter ut over dagen. 

Anonymkode: 8826a...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

:hallo:   
Dette gjelder også oss. Hvordan kan vi få tilgang til tv2 med eller uten ekstra poeng? 

Anonymkode: f0045...9d0

Jeg bruker bare tv2 play kontoen, og ser på direkte derfra. Det kan gjøres uten abonnement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fått sms og ser at tv2 er forsvunnet fra kanallisten. Kjedelig!

Anonymkode: d3538...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men dette må jo være økonomisk smart av TV2? Nå får de jo en haug av kunder som kjøper TV2 play… Også kommer de omsider til en avtale. Men da har de vel tjent godt på nye TV play- kunder?

Anonymkode: 9d0d7...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som dette gjntar seg hvert 2. -3. år omtrent, enten gjelder det avtalen med Telia, eller så er det Telenor, eller… det er alltid tv2 som reforhandler avtalene (eller hva enn de gjør). Kjedelig at dette er et gjentagende problem 😕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det kun gjennom kanallisten til Telia vi ikke kan se Tv2 lenger?

Jeg har allerde brukt Telia-poeng til Tv2Play, ser kun Tv2 der og aldri gjennom kanallisten til Telia, så jeg merker ikke noe forskjell. Trodde Tv2 skulle forsvinne der også jeg.

Anonymkode: 9d20e...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det kun gjennom kanallisten til Telia vi ikke kan se Tv2 lenger?

Jeg har allerde brukt Telia-poeng til Tv2Play, ser kun Tv2 der og aldri gjennom kanallisten til Telia, så jeg merker ikke noe forskjell. Trodde Tv2 skulle forsvinne der også jeg.

Hos meg forsvant tv2play på lista mi i dag. Jeg fikk sett ferdig en episode jeg begynte på i går, men så kom jeg ikke lenger. Hadde fått 50 ekstra poeng, så jeg valgte inn viaplay i mellomtiden. Jeg bruker kun tv på pc eller android tv-boks da abonnementet er knyttet til husleie i en sekundærbolig jeg sjelden er i.

Anonymkode: 6df74...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hos meg forsvant tv2play på lista mi i dag. Jeg fikk sett ferdig en episode jeg begynte på i går, men så kom jeg ikke lenger. Hadde fått 50 ekstra poeng, så jeg valgte inn viaplay i mellomtiden. Jeg bruker kun tv på pc eller android tv-boks da abonnementet er knyttet til husleie i en sekundærbolig jeg sjelden er i.

Anonymkode: 6df74...ca1

Så rart, for jeg har fremdeles tilgang på Tv2Play, og jeg abonnerer ikke på det utenom Telia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så rart, for jeg har fremdeles tilgang på Tv2Play, og jeg abonnerer ikke på det utenom Telia.

Og du får sett alt uten reklame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Og du får sett alt uten reklame?

Pokker der forsvant det hos meg også, fikk bare se ferdig påbegynte episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bruker bare tv2 play kontoen, og ser på direkte derfra. Det kan gjøres uten abonnement.

Denne skjønte jeg ikke. Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...