Gå til innhold

Hvilken bunnfarge er finest?

Hanne67

Hvilken bunnfarge er finest?  

25 stemmer

1. 1. Hvilken bunnfarge er finest?

• Gul
      0
    • Turkis
      3
    • Blå
      3
    • Rosa
      1
    • Koks
      5
    • Grå
      2
    • Grønn
      6
    • Brun
      5
    • Korall
      0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker de mørkegrå, grønne og brune best. Men jeg er ikke så glad i knall-farger, delvis fordi jeg synes de ofte er lite anvendelige (vanskelige å matche med andre plagg). Men det er jo du som må like fargen :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uanonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg liker de mørkegrå, grønne og brune best. Men jeg er ikke så glad i knall-farger, delvis fordi jeg synes de ofte er lite anvendelige (vanskelige å matche med andre plagg). Men det er jo du som må like fargen :) 

Takk for svar! Ja, jeg er igrunnen litt enig med deg, - heller litt mot enten brun eller grønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gul, grønn eller brun. Jeg syns den gule var veldig fin, men tenker at den brune er mest anvendelig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de fargene som er på sida så grønn eller blå da du fremdeles får litt farge og som er lett kombinerbart, da tenker jeg på at de fleste i Norge går i fargene døll og døllere... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den gule var kul, men ville valgt koksgrå. Den passer til "alt". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin genser bare så det er sagt, men hvilke farger kler du? Kler du mer knallfarger, eller forsvinner du helt da? Eller er det mer motsatt? Varme eller kalde farger?  

En fargekombinasjon kan være kjempefin, men om en ikke kler den vil en ofte ende med å ikke bruke genseren så mye som en hadde tenkt, eller føle seg mindre vel. Ikke alltid, men det går igjen her i hvert fall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grønne likte jeg best :)

Endret av Phoenix Heart
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blå!

Anonymkode: 5bf3f...3e7

Enig i blå her også, om den kler TS, og TS selvsagt liker den som er aller viktigst. Sjeldent jeg ser en genser i så mange fine og tiltrekkende farger da, så forstår godt det er vanskelig å velge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker og kler den grønne og den brune best, men du må jo velge den som passer best til deg og din smak. :)

Anonymkode: a0d59...b04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker den blå, men den skal jo helst kle den som skal ha den på! 😊

Anonymkode: 69e9a...a68

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy-love skrev (21 minutter siden):

Kjempefin genser bare så det er sagt, men hvilke farger kler du? Kler du mer knallfarger, eller forsvinner du helt da? Eller er det mer motsatt? Varme eller kalde farger?  

En fargekombinasjon kan være kjempefin, men om en ikke kler den vil en ofte ende med å ikke bruke genseren så mye som en hadde tenkt, eller føle seg mindre vel. Ikke alltid, men det går igjen her i hvert fall. 

Jeg kler ikke gult, så den utgår. Da blir jeg bare blek og gusten 😊 Jeg har grått hår og blå øyne, men vet faktisk ikke hvilke farger jeg kler. 😅

Den i blått er veldig fin, og litt gult går greit, men jeg får litt det svenske flagget av den.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne67 skrev (1 minutt siden):

Jeg kler ikke gult, så den utgår. Da blir jeg bare blek og gusten 😊 Jeg har grått hår og blå øyne, men vet faktisk ikke hvilke farger jeg kler. 😅

Den i blått er veldig fin, og litt gult går greit, men jeg får litt det svenske flagget av den.😊

Jeg tenkte ikke på det svenske flagget i det hele tatt, men skjønner jo at fargene er der når du sier det, men føler ikke det ligner. Du skal føle deg vel da 💚 En del med blå øyne kler ikke så godt grønt, også er det noe med om gråfargene vil fremheve deg, eller de vil gå litt i ett. Kommer helt an på nyanser her, og om du har mer markerte trekk. 

Å luke bort en etter en, så du i hvert fall kan ta bort noen vil jo hjelpe, sånn som med korall. Om blå får deg til å tenke på det svenske flagget så er kanskje den og luket bort? Kommer an på om det vil bli med deg, eller ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hanne67 skrev (1 time siden):

Jeg har så lyst til å strikke genseren designet av Bjørg Thorhallsdottir, men sliter med å velge hvilken. 

https://www.garnius.no/search?query=Gledi+genser+

Derfor hadde det vært fint og hørt hva dere synes. 🙂 

Kan du sette sammen dine egne farger, eller må du velge en pakke med enten eller?

Anonymkode: f1de9...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daisy-love skrev (5 minutter siden):

Jeg tenkte ikke på det svenske flagget i det hele tatt, men skjønner jo at fargene er der når du sier det, men føler ikke det ligner. Du skal føle deg vel da 💚 En del med blå øyne kler ikke så godt grønt, også er det noe med om gråfargene vil fremheve deg, eller de vil gå litt i ett. Kommer helt an på nyanser her, og om du har mer markerte trekk. 

Å luke bort en etter en, så du i hvert fall kan ta bort noen vil jo hjelpe, sånn som med korall. Om blå får deg til å tenke på det svenske flagget så er kanskje den og luket bort? Kommer an på om det vil bli med deg, eller ei. 

Jeg kler nok litt kalde farger, så kanskje blått ikke er så dumt 🤔 Ellers er det jo samme blåfarge i mønsteret på den brune. Jeg går mest i blå jeans, så den grønne vil kanskje ikke passe så bra da. Hm, ikke så lett dette, men godt å få innspill fra dere her inne! 👌

Endret av Hanne67
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan du sette sammen dine egne farger, eller må du velge en pakke med enten eller?

Man kan sette sammen egne farger, men vet ikke om jeg bør gi meg ut på det. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hanne67 skrev (48 minutter siden):

Man kan sette sammen egne farger, men vet ikke om jeg bør gi meg ut på det. 😅

Da hadde jeg valgt mørk blå bunn og satt sammen resten med offhvite og blåtoner. Men jeg er en blå person. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...